21-22/03/2009 : Evora Weekend bij T.Verhiest [foto's & comments]

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Frederik V
Naam: Frederik
Auto: geen meer
Contacteer:

21-22/03/2009 : Evora Weekend bij T.Verhiest [foto's & comments]

Bericht door Frederik V »

Ben deze middag langs geweest bij Verhiest toen ze nog alles op zen plaats aan het zetten waren en idd de Evora is prachtig :o
er was pers ook aanwezig namelijkl caraddict.com en ze hebben mooie foto's gemaakt en ook een filmpje die op youtube zal verschijnen :)
fantaflesdopke

Re: 21-22/03/2009 : Evora Weekend bij Lotus Verhiest (Oostende)

Bericht door fantaflesdopke »

Net terug, en het hoeft niet meer gezegd, maar ga het toch doen:
wat een prachtige wagen!

Het bescheiden kleur stond hem zeer goed, zowat alles aan de wagen straalt pure klasse uit ... :P

En zoals we gewoon zijn van Thierry, was de ontvangst zeer hartelijk, en drank en spijs fijn en overvloedig ...
Elise
Auto: Elise MK II - Matra 530

Re: 21-22/03/2009 : Evora Weekend bij Lotus Verhiest (Oostende)

Bericht door Elise »

Een dikke proficiat aan de ontwerper.
Bijlagen
IMG_0191.JPG
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Re: 21-22/03/2009 : Evora Weekend bij T.Verhiest [foto's & comme

Bericht door Frederik »

Ik ben zonet terug van Oostende. Een ritje van 140km maar met de weersomstandigheden zoals we momenteel hebben is dat zeker geen straf :)

VERTREK
In de late namiddag ben ik vertrokken richting " 't zeetje" toch altijd een beetje vakantie als ik naar Lotus Thierry Verhiest vertrek. Gezien Lindsay vandaag niet moest werken hebben we ervan geprofiteerd toch eens tot in Oostende stad te rijden. We zijn een wandeling gaan maken op de dijk en toen zijn we eigenlijk fel te vroeg richting garage gereden. Rond 19u40 kwamen we uiteindelijk aan bij de Lotus garage.

DE EVORA
Zoals reeds meermaals gezegd, de EVORA een zeer mooie sportwagen! Eigenlijk is "zeer" een understatement, het IS een mooie sportwagen. Hoe meer ik ernaar kijk hoe meer ik 'm apprecieer. Eigenlijk typisch Lotus, zelfs mijn oudere '92 Elan SE vind ik nog steeds mooi om naar te kijken, dit terwijl ik mijn andere wagens na 5-6jaar toch echt beu gezien ben. Lotus heeft er zowaar een patent op tijdloze sportwagens te scheppen. Dit zal ook met de EVORA niet anders zijn, respect... welke autobouwer kan zeggen dat hun wagens up-to-date én er niet nog steeds goed uitzien op hun oldtimerleeftijd? Het zijn het weinig gegeven!

DE VOORSTELLING
De drank en de hapjes waren rijkelijk aanwezig, kosten nog moeite werden gespaard. Ook was Thierry bijna continu te vinden in de buurt rond de in/uitgang. Op deze manier kon hij al zijn genodigden persoonlijk of welkom heten of een veilige thuis wensen. Los daarvan, er was enorm veel volk, iedereen maakte met plezier een praatje met elkaar, alweer een bewijs dat Lotuseigenaars losse, sociale en prettige mensen zijn. Toen we binnenkwamen viel ons oog direct op de Exige MY2010, maar alsnog trok de EVORA eigenlijk alle aandacht welke volledig centraal in de recent mooi heringerichte showroom stond. De mensen troepten zowaar samen rond de EVORA. Ook normaal want het ging vanavond eigenlijk allemaal om de EVORA, de geboorte van een nieuwe Lotus telg. We hebben er lang genoeg moeten op wachten! ;)

STEVEN CRIJNS
Een erg leuk gegeven is dat Lotus Verhiest ervoor zorgde dat "Lotus topdesigner - Steven Crijns" welke de hoofdontwerper van de EVORA is, uitgenodigd heeft én deze de volledige avond zeer openlijk met iedereen een praatje maakte. Als (zogoed als ex) persfotograaf uit de automobielsector viel het me onmiddellijk op dat Mr. Crijns zeer sociaal omging met alle aanwezigen. Een praatje maken was geen enkel probleem en hij was zeer bereikbaar, 't is ze niet allemaal gegeven. Het levende bewijs dat Mr. Crijns een zeer sociaal en open iemand was, is de handtekeningen hij plaatste in de wagens van X-E-G en molleke, zie de foto's van een overgelukkig moment van beide forumleden. Hun wagen is bijdeze iets meer waard! ;)

Rond 22u zijn we beginnen kijken om huiswaarts te keren, snel nog enkele nightshots (buiten) genomen om de sfeer op de gevoelige plaat vast te leggen. Tijdens de terugrit heb ik samen met een collega Lotus eigenaar op een gezapige snelheid gecruised op de autosnelweg waarbij in Roeselare onze wegen scheidden. Rond 22u45 thuisgekomen, moe maar voldaan.

Voor de mensen die er niet bij konden zijn of die geen uitnodiging hadden voor vandaag (vrijdagavond) doorheen het weekend kan U alle dagen bij Lotus Verhiest om de EVORA te ontdekken. Misschien de ideale combinatie met een dagje "de kust" ?

en dan nu ... FOTO's!

(klikkieklik om te vergroten!)
DSC_0409.jpg
DSC_0447.jpg
DSC_0422.jpg
DSC_0434.jpg
DSC_0424.jpg
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

reeks 2

De EVORA
DSC_0421.jpg
DSC_0419.jpg
DSC_0437.jpg
DSC_0440.jpg
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

reeks 3

andere & sfeer
DSC_0414.jpg
DSC_0425.jpg
DSC_0428.jpg
DSC_0427.jpg
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

reeks 4

lucky bastards ... :ugeek:
Molleke (Pascal) - Steven Crijns - X-E-G (Raf)
Molleke (Pascal) - Steven Crijns - X-E-G (Raf)
Mr. Crijns signing Molleke's Exige
Mr. Crijns signing Molleke's Exige
Mr. Crijns signing X-E-G's Exige
Mr. Crijns signing X-E-G's Exige
Vich
Naam: Virginie
Auto: Elise MK1

Bericht door Vich »

Een ongelofelijk leuke avond gehad dankzij Thierry en Nathalie. De, aheum aheum, kofferruimte getrokken zoals me was opgedragen was van manlief :) en ook kennis gemaakt met een bescheiden aantal forummers en vrouw-lief iof vriendin. De auto was prachtig (zit ook lekker, maar waar-o-waar ga ik die bak cola in wegstoppen :? :? :? :? ), alleen het kleur was niet zo mijn ding, maar zo heeft iedereen natuurlijk zijn eigen persoonlijke voorkeur. Heel blij dit te mogen hebben meegemaakt... .
Seize the day
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

Vich schreef:Een ongelofelijk leuke avond gehad dankzij Thierry en Nathalie. De, aheum aheum, kofferruimte getrokken zoals me was opgedragen was van manlief :) en ook kennis gemaakt met een bescheiden aantal forummers en vrouw-lief iof vriendin. De auto was prachtig (zit ook lekker, maar waar-o-waar ga ik die bak cola in wegstoppen :? :? :? :? ), alleen het kleur was niet zo mijn ding, maar zo heeft iedereen natuurlijk zijn eigen persoonlijke voorkeur. Heel blij dit te mogen hebben meegemaakt... .
Ha, Virginie zich toch is onder de Lotusmaniakskes begeven! ;)
Dan heb ge er toch al een paar ontmoet. :D
Bart P
Naam: Bart
Auto: Elise S2

Bericht door Bart P »

1.
Bijlagen
030.JPG
026.JPG
025.JPG
Plaats reactie