Zie hier de twee daagse tour die we zaterdag en zondag hebben gemaakt.
Het was natuurlijk heerlijk weer en zondag ochtend was heel bijzonder door de mist die over de Moezel hing, erg mooi.
We zijn zaterdag ochtend rond 10 uur vertrokken vanuit eindhoven en door het ongeluk op de A2 waren we pas rond 1 uur bij Maastricht over de grens (maar we lieten ons niet gek maken aangezien het om de reis ging en niet het doel

)
De route zelf begon net ten zuiden van Luik en vandaar zijn we langs de Ourthe over de heerlijke bochtige weggetjes richt in Luxemburg gereden.
Na een korte stop in Clervaux zijn we over de mooiste tour-weg-ooit naar Vianden gereden en vandaar naar Echternach.
In Echternach hebben we een hotelletje gepakt en ze bleken een GTA-5 style Lotus-garage te bezitten (en voor 8 euro per nacht vond ik een prive parking niet duur

)
Volgende ochtend na een lekker ontbijt de Evora weer de straat op gerold en onze weg vervolgd richting het zuiden langs de Moezel.
Vanaf de zuid oost punt van Luxemburg richt Luxemburg-stad gereden en daar zonder probleem de stad doorgestoken (dat zal door de weeks wel wat lastiger zijn denk ik

) en hebben we de route binnendoor naar Bastogne opgepakt.
Vanuit Bastogne zijn we vervolgens richting het Noord-oosten gereden en hebben aan het eind van de middag nog even staan kijken naar de Clio's RS (Oeps Mégane! Tnx Coen

) die over Francorchamps raceten.
Daarna binnendoor (dat was wel het sleutelwoord voor deze tour... dat ik dat een beetje te ver had doorgetrokken bleek wel toen we op een gegeven moment achteruit terug moesten omdat de modderplassen TE diep werden

Paniek niet: dat deel van de route staat niet op de kaart

)
Enfin, binnendoor dus, naar Eupen en Aachen.
Daar hield onze route op en hebben we de snelweg weer naar Eindhoven gepakt.
Al met al een zeer (zeer!) mooie rit door de Ardennen die al helemaal bruin/geel gekleurd was door de herfst (En oh ja... onderweg natuurlijk meer dan voldoende mogelijkheden om te stoppen voor eten, drinken en ijs

)
Zie hier de route in google maps:
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... CKg2mdLLE8