Ik wil mijn lotuske wat meer en beter verzorgen dan mijn vorige auto's.

Je kan nooit zeker genoeg zijn, en daarom zal ik u de zeer zware, belastende taak aanbevelen om je auto helemaal droog te rijdenJeroenbox schreef: loopt dat water er helemaal af en doorheen of blijven er ergens plassen staan? Als dat zo is moet je eigenlijk wel even de wagen droog gaan rijden voordat je hem weer binnen zet.
Je gaat blij zijn met het resultaat. Zeker na max 15 à 20 minuten (witte matte waas) al afwrijfen. En je moet 2 lagen minimum leggen. Use some elbowgrease!Jeroenbox schreef:er is al wat meer gepost op dit forum over wassen. ik heb net de R222 wax binnen die Koen gebruikt. zal dat eens goed proberen.
Ik spoel eerst grondig zand e.d. af, dan was ik hem en dan spoel ik het weer grondig af (regenwater!)Jeroenbox schreef:wat ik me wel afvraag en nog nergens vond op het forum. Als je de Exige afspuit komt er water in de roosters voor en achter bij de motor. loopt dat water er helemaal af en doorheen of blijven er ergens plassen staan? Als dat zo is moet je eigenlijk wel even de wagen droog gaan rijden voordat je hem weer binnen zet.