Schokbrekers
-
- Naam: Peter
- Auto: Elise MK2
Schokbrekers
Net schokbreker test laten doen en blijkt dat ik achteraan met 30% verschil zit. Linker schokbreker zou stuk zijn volgens de test. Kan dit verschik ook ergens anders vandaan komen ? Demping was wel ok. Tijdens het rijden voel je er eigenlijk niet zo veel van.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
- kevin_v
- Naam: Kevin
- Auto: Elise MK1
Re: Schokbrekers
kijk je bandenspanning eens na
-
Hebben we al gedaan direct na de test. Is hetzelfde aan beide kanten. Toch bedankt voor de tip.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
- wimvanbeeck
- Naam: Wim
- Auto: Elise S 220
Ik heb een schokdemper achteraan mijn vorige Elise stuk gereden, echt stuk, de olie spoot eruit, maar dan is met de Elise niet meer te rijden, hij dweilt over de weg !!!!
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
ik heb dat ook ooit meegemaakt.. k'had eens recente volgens de dealer nog goede geplaatst maar t'verschil was te groot... en een Elise is gewoon een dweil met slechte dempers zoals Wim zegt...en ..als ge er plaatst..koop nieuwe en plaats ze zeker per as (2)wimvanbeeck schreef:Ik heb een schokdemper achteraan mijn vorige Elise stuk gereden, echt stuk, de olie spoot eruit, maar dan is met de Elise niet meer te rijden, hij dweilt over de weg !!!!
-
Heb er deze morgen 2 besteld bij FKM. Donderdag zouden ze der al zijn.
-
- Auto: Elise S1
ik moet nu ook 1 (achter)schokbreker vervangen op mn elise mk1, dus best ineens per 2 bestellen? Wat ben je daar +/- voor kwijt?Herman schreef:ik heb dat ook ooit meegemaakt.. k'had eens recente volgens de dealer nog goede geplaatst maar t'verschil was te groot... en een Elise is gewoon een dweil met slechte dempers zoals Wim zegt...en ..als ge er plaatst..koop nieuwe en plaats ze zeker per as (2)wimvanbeeck schreef:Ik heb een schokdemper achteraan mijn vorige Elise stuk gereden, echt stuk, de olie spoot eruit, maar dan is met de Elise niet meer te rijden, hij dweilt over de weg !!!!
alvast bedankt!
- kevin_v
- Naam: Kevin
- Auto: Elise MK1
schokdempers vervang je altijd met 2, weet alleen niet of je nog orginele schokdempers kan krijgen. misschien even bellen naar de dealer
-
- Auto: Elise S1
mn dealer zei dat ze per stuk te bestellen zijn, maar ik wil de prijs wat vergelijken... heb geen interesse in aftermakret spul want dan krijg ik last op de keuring.
mvg
mvg
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
t'probleem is ook als ge maar ene steekt...kan het vershil % in funktie te groot zijn bij de meeting op de keuring..