@coen,in je zoektocht maar andere banden las je dat de AD08R een heel goede band was,heb je dan niet gelezen dat die niet bestaat in een maat die op je voorvelgen passen namelijk maximaal 195 breed ,of wil je 205 op 5,5j velgen leggen
denk je dat yoko OEM banden mag maken voor merken als audi,porsche,mercedes,lexus enz. terwijl ze betere niet OEM banden hebben
nitron,gaz enz. hebben misschien wel beter dempers voor op het circuit maar hoeveel track kilometers maak je per jaar 00000 net zoveel als ik en de meeste anderen
heb je al een ander merk demper onder je elise gehad buiten de bilstein ??
ik heb er al drie verschillende onder gehad en ga terug naar de bilstein omdat ze slechter zijn
ik heb de originele lotus draagarm bussen vervangen door nylon bussen en nu weer terug naar origineel lotus bussen omdat die slechter zijn
dit heeft niks met de vraag van de topicstarter te maken maar ik wil hiermee zeggen dat wat lotus op het gebied van onderstel heeft ontwikkeld is gewoonweg zeer goed ,dat er aftermarket mensen hier graag een graantje van mee pikken is ook logisch ,helaas zijn er een hoop producten die niet kunnen tippen aan de kwaliteit van lotus maar wel stukken goedkoper zijn
wat denk je dat eliseparts of eliseshop liever verkoopt origineel lotus of hun eigen aftermarket producten

natuurlijk hun eigen producten en zijn die beter

volgens hun natuurlijk wel
wat dempers en draagarmbussen aangaat kan ik zeggen dat dit voor op de openbare weg zeker geen betere producten zijn maar zelfs minder goede
dit is mijn ervaring en niet zoals jij van ik heb op internet gelezen
ik las net een bericht op internet U HEEFT GEWONNEN dit was ook niet waar