Frederik schreef:Akkoord allemaal, maar ...
Heeft Porsche zijn strepen verloren of is de 911 slechter geworden door het lanceren van de Cayenne en de Macan? Ik denk het niet.
Ga jij nu onze Lotjes vergelijken met platgeduwde kevers ?
Waarom niet met Ferrari, hebben die SUV's nodig om rendabel te zijn ?
Lamborghini heeft ooit een LM002 gehad, prehistorische Hummer, zijn ze ook van terug gekomen.
Kan toch perfect onder Proton badge, om zo de Lotus badge en Colin's filosofie ongeschonden te houden ?
Ferdinand heeft wel eerst 50 jaar gewerkt aan een icoon.
Laat Lotus dus maar snel weer de Esprit en Elan verrijzen, dan de Elise grondig herwerken (naar huidige stand van techniek, om weer een straat voorsprong te nemen op de concurrenten met hun carbon chassis en snelle schakeldozen).
Die SUV kan toch gerust onder Proton badge zijn sporen verdienen en kinderziektes wegwerken. En voor mijn part ook die limousine, al heb ik het daar net iets minder moeilijk mee.
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.