bagagedrager voor elise
- HJW
- Naam: Hendrik-Jan
- Auto: Elise S2
-
- Naam: Erik
- Auto: Elise S
Re: bagagedrager voor elise
Hallo Dim,Dim schreef:Voor wie geen gaatjes in zijn kofferdeksel wilt boren (of een 2e kofferdeksel kopen), ik heb nog een kofferrekje liggen dat weg mag ! Zie hieronder voor een paar foto's, zoals te zien is het een rekje dat met 4 rubber pootjes op het kofferdeksel rust, en met 2 verstelbare haken aan de rand van het kofferdeksel vastzit.
We hebben dat gebruikt voor een rondrit Belgie - Denemarken - Noorwegen - Zweden ! We dachten het nodig te hebben voor de bagage, maar hebben alles mooi in de koffer gekregen, en gebruikten het rek om het dakje op te leggen voor als we open reden !!
Voor 100eur is het verkocht !
Ik heb wel interesse in dit bagagerek.
Laat maar iets weten.
Groetjes
ErikChrista
- Dim
- Auto: Exige S 240
sorry, er was u al iemand voor !
Autoracing began 5 minutes after the second car was built.
- HJW
- Naam: Hendrik-Jan
- Auto: Elise S2
-
- Naam: Mark
- Auto: elise mk2 JPS
een bagagerekje zegt me ook wel iets, zo eentje zonder gaatjes.... binnenkort waarschijnlijk naar Spanje rijden met de (net aangekochte) elise 

-
- Auto: Elise MK II - Matra 530
Zijn net terug van 14 dagen vakantie in Frankrijk,met een beetje puzzelwerk kunnen er heel wat spullen in de koffer van de Elise
,3980 km. gereden in die 14 dagen. 

-
- Naam: Mark
- Auto: elise mk2 JPS
owla, das goed gereden!
- wimvanbeeck
- Naam: Wim
- Auto: Elise S 220
Dit zat allemaal inde koffer mijn Elise samen met nog een dikke sweater en mijn diagnose toestel, in een net achter de zetels zitten nog de sweater van Sylvie, een kleine handdoek voor als het regent, een paraplu en de petten, de landkaarten rechts tussen de zetel van de passagier en het chassis.
De truc is alles te verpakken in zachte zakken die je goed kan aan duwen, elk hoekje is dan ook goed gevuld, ook achter de batterij, boven de achterwielen en tussen de achterlichten, de koffer van de S2 is nog iets groter.
De truc is alles te verpakken in zachte zakken die je goed kan aan duwen, elk hoekje is dan ook goed gevuld, ook achter de batterij, boven de achterwielen en tussen de achterlichten, de koffer van de S2 is nog iets groter.
- Bijlagen
-
- ZOMER 14 2.JPG (60.98 KiB) 4097 keer bekeken
-
- Naam: Joost
- Auto: Elise S1
ben vorig jaar ook met de zomer met de Lotus op vakantie geweest. ik heb mij verbaast hoeveel er in de kofferbak kan. maar ik heb wel hele handige tassen gekocht op voor de voeten van de passagier te plaatsen. passen zowel S1 Elise als S2 Exige. bij mij zaten de kinderen erlangs, maar werkt wellicht ook bij minder lange dames. wel voetje steuntje wegnemen.
http://www.bax-shop.nl/lichteffect-flig ... tails.html
http://www.bax-shop.nl/lichteffect-flig ... tails.html
don't grow up; it's a trap
-
- Auto: Elise S1
Heb vorig jaar een bagagerek voor mijn S1 van pvc afvoerbuis gemaakt.
Zuignappen er onder en met sjorbandjes over de motorklep en door de rand van de achterclam vastgezet. Heeft de vakantie naar Italië en terug goed doorstaan!
Dus niet extra in de achterclam moeten boren, behalve één gaatje in de rand waar de motorklep in komt. Grote koffer en tent gingen er zo op.
Totale kosten rond de vijftig euro.
Zuignappen er onder en met sjorbandjes over de motorklep en door de rand van de achterclam vastgezet. Heeft de vakantie naar Italië en terug goed doorstaan!
Dus niet extra in de achterclam moeten boren, behalve één gaatje in de rand waar de motorklep in komt. Grote koffer en tent gingen er zo op.
Totale kosten rond de vijftig euro.