Coyote de max ?

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
mindp0wer
Naam: Koen
Auto: Elise Sport160 - 2006 S

Re: Coyote de max ?

Bericht door mindp0wer »

Op één maand tijd tweemaal met bedrijfswagen geflitst in de buurt van Hasselt (éénmaal in Bolderberg en éénmaal ter hoogte van Genkersteenweg in Hasselt) en telkens 1km te hard na correctie :(

Heb geen enkele keer een flits zien afgaan, blijkbaar wordt er nu met infrarood geflitst ... ook geen flitswagen gezien :?

Hoe kunnen Wikango of Coyote me hiermee helpen als andere gebruikers de flits niet zien afgaan?
AfbeeldingLotus Tour Limburg 2011-2012-2013-2014-2015

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

mindp0wer schreef:Op één maand tijd tweemaal met bedrijfswagen geflitst in de buurt van Hasselt (éénmaal in Bolderberg en éénmaal ter hoogte van Genkersteenweg in Hasselt) en telkens 1km te hard na correctie :(

Heb geen enkele keer een flits zien afgaan, blijkbaar wordt er nu met infrarood geflitst ... ook geen flitswagen gezien :?

Hoe kunnen Wikango of Coyote me hiermee helpen als andere gebruikers de flits niet zien afgaan?
minder snel rijden ... ;)
Neen, effe serieus nu ...

Het systeem werkt inderdaad enkel en alleen als anderen de flits locatie/wagen/paal/statief... hebben gezien, natuurlijk moet je zelf ook altijd alert blijven. Het systeem is niet sluitend natuurlijk.

Zoals ik eerder schreef is mijn coyote voor mij 2 extra paar ogen.

Vergeet ook niet dat Coyote alle aangekondigde flitslocaties dagelijks update én alle vaste flitspalen ook dagelijks bijgewerkt worden. Dat alleen al geeft mij enorme voldoening ...

Een waterdicht systeem zal het nooit zijn natuurlijk, maar in alle eerlijkheid moet ik bekennen dat ik sinds ik mijn Coyote gebruik, momenteel nog geen boetes heb gehad + alle flitsers die ik ben tegengekomen, mooi tijdig waren aangekondigd.

Maar het is ZEER gevaarlijk zulke uitspraken te doen. ;) Ooit schepte ik op over nog nooit geopereerd te zijn, waarbij ik kort erna opgenomen was met een meniscusblokkage.
KITT
Auto: Exige MKII

Bericht door KITT »

Ivm het probleem van de witte vlekken op het scherm heb ik de coyote teruggestuurd naar Frankrijk via de verdeler. Dat neemt 3 weken in beslag voor ik hem terug zal krijgen. Dat is dus 3 weken zonder coyote en 3 weken minder op het abonnement dat lopende is. Heb ze een mail gestuurd hierover en hoop dat ze tegelijkertijd een nieuwe zullen sturen...
mindp0wer
Naam: Koen
Auto: Elise Sport160 - 2006 S

Bericht door mindp0wer »

Frederik schreef:
mindp0wer schreef:Op één maand tijd tweemaal met bedrijfswagen geflitst in de buurt van Hasselt (éénmaal in Bolderberg en éénmaal ter hoogte van Genkersteenweg in Hasselt) en telkens 1km te hard na correctie :(

minder snel rijden ... ;)
Ja dat is de goedkoopste maar ook de minst leuke oplossing en 2 keer 1km te hard na correctie smaakt wrang moet ik zeggen ...
AfbeeldingLotus Tour Limburg 2011-2012-2013-2014-2015

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
stubru4ever
Auto: 40th Hethel Lim Edition

Bericht door stubru4ever »

KITT schreef:Ivm het probleem van de witte vlekken op het scherm heb ik de coyote teruggestuurd naar Frankrijk via de verdeler. Dat neemt 3 weken in beslag voor ik hem terug zal krijgen. Dat is dus 3 weken zonder coyote en 3 weken minder op het abonnement dat lopende is. Heb ze een mail gestuurd hierover en hoop dat ze tegelijkertijd een nieuwe zullen sturen...
daar ben ik eens curieus voor se... :?:
Als't kraakt, moe je stop'n
Mr.E
Auto: Syntax Error

Bericht door Mr.E »

BDC Peter schreef:Het toestel eens volledig resetten heeft het lang zoeken naar satellieten verholpen.
Gisteren mijn toestel reset en inderdaad, het werkt nu veel sneller, pikt direct satellieten op, en was ook sneller bij het wisselen van autosnelweg naar N-weg enz... Goede tip! Thnx! :D
Sometimes too much is just enough.
KITT

Bericht door KITT »

stubru4ever schreef:
KITT schreef:Ivm het probleem van de witte vlekken op het scherm heb ik de coyote teruggestuurd naar Frankrijk via de verdeler. Dat neemt 3 weken in beslag voor ik hem terug zal krijgen. Dat is dus 3 weken zonder coyote en 3 weken minder op het abonnement dat lopende is. Heb ze een mail gestuurd hierover en hoop dat ze tegelijkertijd een nieuwe zullen sturen...
daar ben ik eens curieus voor se... :?:
net antwoord gekregen, geen probleem, wel beide ticketjes (invoer en uitvoer) terugmailen en dan regelen ze dat op het abonnement.
Nu nog eens zien of ik een nieuwe krijg of een die gerepareerd is he...
KITT

Bericht door KITT »

Net binnen, volledig nieuw apparaat, sterker nog, een ge-update versie.
Voor die twee weken verlies ga ik niet meer zeveren.

Service apres vente Coyote: TOP
Peter D
Naam: Peter
Auto: Elan M100

Bericht door Peter D »

Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.
Plaats reactie