Heb geen enkele keer een flits zien afgaan, blijkbaar wordt er nu met infrarood geflitst ... ook geen flitswagen gezien

Hoe kunnen Wikango of Coyote me hiermee helpen als andere gebruikers de flits niet zien afgaan?
minder snel rijden ...mindp0wer schreef:Op één maand tijd tweemaal met bedrijfswagen geflitst in de buurt van Hasselt (éénmaal in Bolderberg en éénmaal ter hoogte van Genkersteenweg in Hasselt) en telkens 1km te hard na correctie![]()
Heb geen enkele keer een flits zien afgaan, blijkbaar wordt er nu met infrarood geflitst ... ook geen flitswagen gezien![]()
Hoe kunnen Wikango of Coyote me hiermee helpen als andere gebruikers de flits niet zien afgaan?
Ja dat is de goedkoopste maar ook de minst leuke oplossing en 2 keer 1km te hard na correctie smaakt wrang moet ik zeggen ...Frederik schreef:minder snel rijden ...mindp0wer schreef:Op één maand tijd tweemaal met bedrijfswagen geflitst in de buurt van Hasselt (éénmaal in Bolderberg en éénmaal ter hoogte van Genkersteenweg in Hasselt) en telkens 1km te hard na correctie![]()
Heb geen enkele keer een flits zien afgaan, blijkbaar wordt er nu met infrarood geflitst ... ook geen flitswagen gezien![]()
Hoe kunnen Wikango of Coyote me hiermee helpen als andere gebruikers de flits niet zien afgaan?![]()
daar ben ik eens curieus voor se...KITT schreef:Ivm het probleem van de witte vlekken op het scherm heb ik de coyote teruggestuurd naar Frankrijk via de verdeler. Dat neemt 3 weken in beslag voor ik hem terug zal krijgen. Dat is dus 3 weken zonder coyote en 3 weken minder op het abonnement dat lopende is. Heb ze een mail gestuurd hierover en hoop dat ze tegelijkertijd een nieuwe zullen sturen...
Gisteren mijn toestel reset en inderdaad, het werkt nu veel sneller, pikt direct satellieten op, en was ook sneller bij het wisselen van autosnelweg naar N-weg enz... Goede tip! Thnx!BDC Peter schreef:Het toestel eens volledig resetten heeft het lang zoeken naar satellieten verholpen.
net antwoord gekregen, geen probleem, wel beide ticketjes (invoer en uitvoer) terugmailen en dan regelen ze dat op het abonnement.stubru4ever schreef:daar ben ik eens curieus voor se...KITT schreef:Ivm het probleem van de witte vlekken op het scherm heb ik de coyote teruggestuurd naar Frankrijk via de verdeler. Dat neemt 3 weken in beslag voor ik hem terug zal krijgen. Dat is dus 3 weken zonder coyote en 3 weken minder op het abonnement dat lopende is. Heb ze een mail gestuurd hierover en hoop dat ze tegelijkertijd een nieuwe zullen sturen...