Ben ik de enige gebruiker die tal van problemen kent met dit toestel ? Ik ga twee voorbeelden geven ;
Ikzelf woon in Tervuren. Ben nu 3 dagen moeten gaan werken in Drongen. Van thuis tot in Weteren zoekt hij achter GPS signalen. Dit is niet de eerste keer dat ik zoiets voor heb. Ik hoor hier sommige al denken 'jama waar staat uwe Coyote' ? Wel, hij staat OP mijn dashbord. Een gunstigere positie om GPS signalen te ontvangen is er bij mijn weten niet, tenzij buiten op het dak.
Bij mijn aankoop had ik 4 maanden gratis abo gekregen. In augustus heb ik verlengd voor een jaar. 02/08/2012 is de laatste dag van m'n abo dus. Vandaag ben ik aan 't rijden en krijg ik ineens een oranje/geel scherm met de tekst ' abonnement is verlopen'. Je krijgt dan enkel uitlezing hoe snel je rijdt en hoeveel je op die plaats mag rijden. Geen verkenners meer, geen kortste afstand tot een verkenner, niks, nada, noppes. Ik ga in mijn menu, kijk bij 'abonnement en sterren' ==> abonnement verlopen. <zucht>
Eens aangekomen bij mijn klant zet ik de wagen stil, heb een dik uur werk en ik vertrek weer. Coyote geeft snelheid aan, maximum toegelaten snelheid EN verkenners. Ik kijk in de menu ; abo verlopen. Maar hij doet om de 5 minuten een update, gaf een mobiele flitser en tal van obstakels, wat correct was.
Dit zijn de 2 'enerverendste' voorbeelden die ik hier kan neertypen.
De vele gebruikers die hier op dit forum zitten, hebben die zoiets ook al zoiets dergelijks gehad of wat anders ?
Laat wat weten...
Wim