24/06/2012: LOTUS TOUR LIMBURG [official info]

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Plaats reactie
vic
Naam: Jean-Marc
Auto: Elan- Exige - Evora

Re: 24/06/2012: LOTUS TOUR LIMBURG [official info]

Bericht door vic »

Lotus Tour Limburg probeert altijd met een mooie groep aanwezig te zijn op andere evenementen. Dat we met plezier naar de Brabantse Lotus Pijl komen hebben we vorig jaar al bewezen. Spijtig genoeg heeft momenteel niet iedereen een wagen

Wij weten het wel ;)
't is ook zeer spijtig
Misschien één vragen aan uw speciale guest :evil:
Majoma
Naam: Joost
Auto: Elise S1

Bericht door Majoma »

Is er niet meer belangstelling vanuit Nederland? Belooft mooie route in prachtig landschap met gastvrije organisatie! :idea:
don't grow up; it's a trap
fastcooki3
Auto: Maisto 340r 1:43

Bericht door fastcooki3 »

Majoma schreef:Is er niet meer belangstelling vanuit Nederland? Belooft mooie route in prachtig landschap met gastvrije organisatie! :idea:
We hebben al 2 Nederlandse inschrijvingen mogen ontvangen en er komt misschien nog een derde aan ;-) Wat de rondrit betreft, heb ik beide ritten (voor- en namiddag) al een paar keer gereden en het is "eigen stoef" maar het zit nog wel wat beter in elkaar dan vorig jaar. Onze parkoersbouwers hebben weer excellent werk geleverd. Ze zijn dan ook weer bij bompa Dirk510 in de leer geweest, in Ieper ;-).
Ondertussen hebben we al 25 inschrijvingen mogen ontvangen, nog maar 2 weken te gaan eer we de inschrijvingen moeten afsluiten. We hopen dat er nog enkele bij komen!
vital
Naam: ViTaL
Auto: Evora S IPS Sportsracer

Bericht door vital »

Ik schrijf in de loop van volgende week in, even de tijd nemen om dit te doen.
Toch weer 1 wagen erbij dan.
The difference between men and boys is the price of their toys!
X-ian
Naam: Christian
Auto: Ik had Elise Type 25

Bericht door X-ian »

En ik heb misschien een andere copiloot gevonden. Als dat bevestigd wordt schrijf ik mij ook in.
billie
Naam: Hub
Auto: Elise S1 -Elise S2 111S

Bericht door billie »

wat betekend (het is "eigen stoef" maar ) :?: :?:

ik hoop dat het roadbook wel te begrijpen is anders zie ik me nog in frankrijk uitkomen :D

is het verstandig om toch navigatie mee te nemen :?:
fastcooki3 schreef:
Majoma schreef:Is er niet meer belangstelling vanuit Nederland? Belooft mooie route in prachtig landschap met gastvrije organisatie! :idea:
We hebben al 2 Nederlandse inschrijvingen mogen ontvangen en er komt misschien nog een derde aan ;-) Wat de rondrit betreft, heb ik beide ritten (voor- en namiddag) al een paar keer gereden en het is "eigen stoef" maar het zit nog wel wat beter in elkaar dan vorig jaar. Onze parkoersbouwers hebben weer excellent werk geleverd. Ze zijn dan ook weer bij bompa Dirk510 in de leer geweest, in Ieper ;-).
Ondertussen hebben we al 25 inschrijvingen mogen ontvangen, nog maar 2 weken te gaan eer we de inschrijvingen moeten afsluiten. We hopen dat er nog enkele bij komen!
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
fastcooki3
Auto: Maisto 340r 1:43

Bericht door fastcooki3 »

Eigen stoef, dat wil zeggen dat je zelf aan het opscheppen bent over je eigen (prestaties) :D Kennen de Nederlanders dat niet? Jij bent nochtans een Limburger?

De roadbook is bijna "idiot proof". Hoe weet ik dat? Wel ze hebben mij de roadbook laten lezen en we zijn GEEN ENKELE keer fout gereden... dan MOET het wel "idiot proof" zijn ;-) :-D
In het roadbook staan ook verschillende GPS punten (5 à 7 per rit) rij je dus verkeerd, dan vul je gewoon het GPS punt in en op dat GPS punt zet je de teller terug op 0, zo moet je ook niet steeds zitten tellen, waar je fout bent gegaan. Als dat geen service is... ;)

Voor Lotussen met een Engelse kilometrique, een roadbook in mijlen is er ook, maar weet het ons aub even te zeggen. Het zijn aparte roadbooks, zodat niemand zich vergist. Ik heb dat al eens ooit gepresteerd om opeens de verkeerde kolom te kiezen en over te gaan in mijlen (er stond geen m of mijl achter de getallen in de roadbook)... je wil niet weten, waar wij toen allemaal gezeten hebben :-D :-D :-D

Bedankt Vital, we zien de inschrijving wel komen.
billie
Naam: Hub
Auto: Elise S1 -Elise S2 111S

Bericht door billie »

GPS punten is niet aan mij besteed ,ben al blij dat ik de navi aan kan zetten

voor mij wordt het FOLLOW THE LEADER of mag dat niet :lol:
fastcooki3 schreef:Eigen stoef, dat wil zeggen dat je zelf aan het opscheppen bent over je eigen (prestaties) :D Kennen de Nederlanders dat niet? Jij bent nochtans een Limburger?

De roadbook is bijna "idiot proof". Hoe weet ik dat? Wel ze hebben mij de roadbook laten lezen en we zijn GEEN ENKELE keer fout gereden... dan MOET het wel "idiot proof" zijn ;-) :-D
In het roadbook staan ook verschillende GPS punten (5 à 7 per rit) rij je dus verkeerd, dan vul je gewoon het GPS punt in en op dat GPS punt zet je de teller terug op 0, zo moet je ook niet steeds zitten tellen, waar je fout bent gegaan. Als dat geen service is... ;)

Voor Lotussen met een Engelse kilometrique, een roadbook in mijlen is er ook, maar weet het ons aub even te zeggen. Het zijn aparte roadbooks, zodat niemand zich vergist. Ik heb dat al eens ooit gepresteerd om opeens de verkeerde kolom te kiezen en over te gaan in mijlen (er stond geen m of mijl achter de getallen in de roadbook)... je wil niet weten, waar wij toen allemaal gezeten hebben :-D :-D :-D

Bedankt Vital, we zien de inschrijving wel komen.
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
vic
Naam: Jean-Marc
Auto: Elan- Exige - Evora

Bericht door vic »

En waar blijven de andere Esprit's ? :(
Majoma
Naam: Joost
Auto: Elise S1

Bericht door Majoma »

Vraagje:heeft iemand tips voor app,s als het gaat om afstanden?
De dagteller is te beperkt denk ik
don't grow up; it's a trap
Plaats reactie