Wij weten het wel

't is ook zeer spijtig
Misschien één vragen aan uw speciale guest

We hebben al 2 Nederlandse inschrijvingen mogen ontvangen en er komt misschien nog een derde aanMajoma schreef:Is er niet meer belangstelling vanuit Nederland? Belooft mooie route in prachtig landschap met gastvrije organisatie!
fastcooki3 schreef:We hebben al 2 Nederlandse inschrijvingen mogen ontvangen en er komt misschien nog een derde aanMajoma schreef:Is er niet meer belangstelling vanuit Nederland? Belooft mooie route in prachtig landschap met gastvrije organisatie!Wat de rondrit betreft, heb ik beide ritten (voor- en namiddag) al een paar keer gereden en het is "eigen stoef" maar het zit nog wel wat beter in elkaar dan vorig jaar. Onze parkoersbouwers hebben weer excellent werk geleverd. Ze zijn dan ook weer bij bompa Dirk510 in de leer geweest, in Ieper
.
Ondertussen hebben we al 25 inschrijvingen mogen ontvangen, nog maar 2 weken te gaan eer we de inschrijvingen moeten afsluiten. We hopen dat er nog enkele bij komen!
fastcooki3 schreef:Eigen stoef, dat wil zeggen dat je zelf aan het opscheppen bent over je eigen (prestaties)Kennen de Nederlanders dat niet? Jij bent nochtans een Limburger?
De roadbook is bijna "idiot proof". Hoe weet ik dat? Wel ze hebben mij de roadbook laten lezen en we zijn GEEN ENKELE keer fout gereden... dan MOET het wel "idiot proof" zijn![]()
In het roadbook staan ook verschillende GPS punten (5 à 7 per rit) rij je dus verkeerd, dan vul je gewoon het GPS punt in en op dat GPS punt zet je de teller terug op 0, zo moet je ook niet steeds zitten tellen, waar je fout bent gegaan. Als dat geen service is...
Voor Lotussen met een Engelse kilometrique, een roadbook in mijlen is er ook, maar weet het ons aub even te zeggen. Het zijn aparte roadbooks, zodat niemand zich vergist. Ik heb dat al eens ooit gepresteerd om opeens de verkeerde kolom te kiezen en over te gaan in mijlen (er stond geen m of mijl achter de getallen in de roadbook)... je wil niet weten, waar wij toen allemaal gezeten hebben![]()
![]()
Bedankt Vital, we zien de inschrijving wel komen.