De minister van Financiën ( mijn vrouw dus ) heeft eindelijk haar zege gegeven voor "de" upgrade. YES YES YES !!
Ik heb dus een deal geslagen met Christopher Niel in Warrington UK. Woensdag ben ik terug naar mijn oud thuis voor 2 dagen..Terwijl de wagen in de shop staat ga ik weer wat oude vrienden bezoeken ..voor de zij die het niet wisten ik ben een engels man die hier is blijven plakken 23 jaar geleden omdat ik verliefd werd op een Vlaams meisje en nee nog geen spijt maar ik mis mijn thuis af en toe..
Wat gaat er gebeuren...gezien dat ik de hurricane induction kit al had gaan ze een nieuwe ECU plaatsen, injectors en high flow benzine pomp en nieuwe uitlaat...( had zware problemen met DB's op circuits...hier en daar nog wat tweeks en dan een test op de rolling road. Volgens hun heb ik dan + -280 pk als ze er klaar mee zijn. Ik MOET zeker de big brake kit gaan plaatsen om de pk's op te vangen en deze ga ik door de Guy jannsens laten doen ..dus Guy als ik nog niet dood ben tegen september mag je mij terug verwachten ..kwestie van het budget wat te verspreiden..en het gas pedaal te dimmen voor de remmen... Heb er toch al veel problemen mee gehad ..( laatste keer op zolder rem olie gekookt )
Ik ga dus zeker op tijd treug zijn voor LOT on Track 29/07 Zolder. Eindelijk kan ik dan overal gas geven zonder problemen te krijgen met de ECO mannen voor lawaai hinder... ik moet nu wel zeggen dat de output gemeten op Brands Hatch is 112 DB na en uurtje of 3 rijden wordt het wel vervellend...112 db is blijkbaar even hard als een straaljager

Alle het is dus af tellen naar woensdag .. Ik zal fotos posten van de werken als ik terug ben !
groetjes
jw