Lotus Day at Spa

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Gesloten
Jelle
Naam: Jelle
Auto: speculoosje
Contacteer:

Re: Lotus Day at Spa

Bericht door Jelle »

Sorry dat ik nog eens kom zagen over die helm/dat meerijden... :oops:

Moet dat een "integraalhelm" zijn of mag dat ook gewoon zulk modelleke zijn:
helmets.jpg

:?: :?:
XRaid
Naam: Peter
Auto: Elise MK2

Bericht door XRaid »

Count me in ! Er was nog plaats, morgen bevestiging doorsturen en betalen !
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
XRaid

Bericht door XRaid »

Fax met gegevens is weg. Zal ineens overschrijving ook eens doen.

Ik breng ook iemand mee die Spa wel eens van de andere kant wil zien :-)

Om het traagst Danny ? :D

Btw heeft er al iemand een dagindeling ?
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
dachero
Naam: Danny
Auto: gene

Bericht door dachero »

XRaid schreef:Fax met gegevens is weg. Zal ineens overschrijving ook eens doen.

Ik breng ook iemand mee die Spa wel eens van de andere kant wil zien :-)

Om het traagst Danny ? :D

Btw heeft er al iemand een dagindeling ?
owkee 8-)

er gaan er veel in hun stuur bijten als ze ons gaan zien racen 8-)

cruise-control op en lekker cruisen man. Chillen 8-)

Nu heb ik tenminste iemand van mijn kaliber die dag :!:

Als ze ons in de pits gaan zien staan, gaan ze allemaal spurten naar hun wagens en het circuit opvliegen om hun snelle rondjes te draaien zonder extra rijdende chicane :lol: :lol: :mrgreen: ;)
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
XRaid

Bericht door XRaid »

Of ze spurten allemaal naar ons om te vragen hoe we toch dat ronde record gereden hebben :D
Ik ga vooral rustig opbouwen en niet de limieten opzoeken.

Wil ook gerust een beetje taxi spelen, allé als er zijn die met mij durven meerijden tenminste :twisted: Ze moeten het dan wel zelf komen vragen want ik ga niet iedereen zelf aflopen :D

Btw ik breng ook EEN vriendin mee die wel eens op Spa wou (mee)rijden :D . Denk zelfs dat ze een ritje in een Esprit of Exige ook wel ziet zitten (hint :lol: )

Ga volgend weekend wel preventief nog de koppakking vervangen omdat er volgens mij een klein lek zit.
Jelle
Contacteer:

Bericht door Jelle »

XRaid schreef: Wil ook gerust een beetje taxi spelen, allé als er zijn die met mij durven meerijden tenminste :twisted: Ze moeten het dan wel zelf komen vragen want ik ga niet iedereen zelf aflopen :D
Hoe herken je iemand met het lotusvirus? Ik merk dat niet aan mijn uiterlijk :mrgreen: :D
dachero
Naam: Danny
Auto: gene

Bericht door dachero »

Jelleken schreef:
XRaid schreef: Wil ook gerust een beetje taxi spelen, allé als er zijn die met mij durven meerijden tenminste :twisted: Ze moeten het dan wel zelf komen vragen want ik ga niet iedereen zelf aflopen :D
Hoe herken je iemand met het lotusvirus? Ik merk dat niet aan mijn uiterlijk :mrgreen: :D
Die met het Lotusvirus hebben allemaal een dwaze kop. :lol: :mrgreen:

Welk normaal mens geeft nu zoveel geld aan een auto waar er niet eens een deftig interieur in zit :lol: :lol: :mrgreen:
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Jelle
Contacteer:

Bericht door Jelle »

dachero schreef:
Jelleken schreef:
Die met het Lotusvirus hebben allemaal een dwaze kop. :lol: :mrgreen:

Welk normaal mens geeft nu zoveel geld aan een auto waar er niet eens een deftig interieur in zit :lol: :lol: :mrgreen:
Sjit, dan heb ik het ook zitten peisk! :D
crabbe

Bericht door crabbe »

Jelleken schreef:
toen ik nog geen lotus had ging ik speciaal naar de VAB autohappening om daar nog eens een uur aan te schuifen in de rij om uiteindelijk maar een tiental minuten te kunnen mee rijden in een lotus en dit tweemaal per dag.
en dan een week rondlopen met een smile van jewelste :D het virus liet me nooit meer los ;) caterham vond ik ook wel tof maar daar was ik te breed voor :) ik zat constant tegen de piloot zijn versnellingspook. door de G krachten. je mag ook gerust eens met mij meerijden Jelleken,vergeet u kotszakske niet hè :lol:
XRaid

Bericht door XRaid »

Jelleken schreef:
Zilver grijze Elise met zwarte velgen en nrplaat ...-AMP :D En ja dien dwaze kop klopt ook wel :lol: :evil:
Gesloten