XRaid schreef:Fax met gegevens is weg. Zal ineens overschrijving ook eens doen.
Ik breng ook iemand mee die Spa wel eens van de andere kant wil zien
Om het traagst Danny ?
Btw heeft er al iemand een dagindeling ?
owkee
er gaan er veel in hun stuur bijten als ze ons gaan zien racen
cruise-control op en lekker cruisen man. Chillen
Nu heb ik tenminste iemand van mijn kaliber die dag
Als ze ons in de pits gaan zien staan, gaan ze allemaal spurten naar hun wagens en het circuit opvliegen om hun snelle rondjes te draaien zonder extra rijdende chicane
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Of ze spurten allemaal naar ons om te vragen hoe we toch dat ronde record gereden hebben
Ik ga vooral rustig opbouwen en niet de limieten opzoeken.
Wil ook gerust een beetje taxi spelen, allé als er zijn die met mij durven meerijden tenminste Ze moeten het dan wel zelf komen vragen want ik ga niet iedereen zelf aflopen
Btw ik breng ook EEN vriendin mee die wel eens op Spa wou (mee)rijden . Denk zelfs dat ze een ritje in een Esprit of Exige ook wel ziet zitten (hint )
Ga volgend weekend wel preventief nog de koppakking vervangen omdat er volgens mij een klein lek zit.
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
XRaid schreef:
Wil ook gerust een beetje taxi spelen, allé als er zijn die met mij durven meerijden tenminste Ze moeten het dan wel zelf komen vragen want ik ga niet iedereen zelf aflopen
Hoe herken je iemand met het lotusvirus? Ik merk dat niet aan mijn uiterlijk
XRaid schreef:
Die met het Lotusvirus hebben allemaal een dwaze kop.
Welk normaal mens geeft nu zoveel geld aan een auto waar er niet eens een deftig interieur in zit
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
XRaid schreef:
Die met het Lotusvirus hebben allemaal een dwaze kop.
Welk normaal mens geeft nu zoveel geld aan een auto waar er niet eens een deftig interieur in zit
XRaid schreef:
toen ik nog geen lotus had ging ik speciaal naar de VAB autohappening om daar nog eens een uur aan te schuifen in de rij om uiteindelijk maar een tiental minuten te kunnen mee rijden in een lotus en dit tweemaal per dag.
en dan een week rondlopen met een smile van jewelste het virus liet me nooit meer los caterham vond ik ook wel tof maar daar was ik te breed voor ik zat constant tegen de piloot zijn versnellingspook. door de G krachten. je mag ook gerust eens met mij meerijden Jelleken,vergeet u kotszakske niet hè
XRaid schreef:
Zilver grijze Elise met zwarte velgen en nrplaat ...-AMP En ja dien dwaze kop klopt ook wel
With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.