Flashy wel of niet dilemma.
- Jeroenbox
- Naam: Henniez
- Auto: Exige S, Caterham
Re: Flashy wel of niet dilemma.
ik gooi mijn tip even over de andere boeg geinspireerd door de texten hiervoor en de kleur en striping van de Elise.
De kortste weg gaat over de berg, maar dat is de moeilijkste dus de langste. De langste weg gaat langs de berg, dat is de makkelijkste dus de kortste.
lekker wegblijven van dat circuit
De kortste weg gaat over de berg, maar dat is de moeilijkste dus de langste. De langste weg gaat langs de berg, dat is de makkelijkste dus de kortste.
lekker wegblijven van dat circuit
[size=85]you never fail, you stop trying[/size]
-
- Auto: Elise S1
Hey Danny,
ik begrijp je volledig én ook deel ik de mening van je raadgever "Mr Boem"!
Ik kan je verzekeren dat een Exige S zooo véél leuker is om mee te scheuren dan een Elise S, let wel, "scheuren". Om mee te rijden met de stroom auto's is er geen verschil (tenzij je volledig valt voor de nog meer racy looks).
Wat wil je? Ik weet dat je via je beroep reeds meer km's in de benen (voeten) hebt dan de meesten hier op dit forum. Mag ik hieruit afleiden dat je toch beter bent dat Mr average op de weg...
Wil je een mooie én unieke auto: hou die van jou
Wil je een veel snellere auto: ga voor een Exige.
Maar doe aub uw nieuwe Elise S niet weg om blindweg in een verhaal van RHD te stappen ! Indien je voor een RHD gaat doe zoals Thiva en neem gerust je tijd!
Als je de Elise toch weg doet (geloof me, ik heb hier ervaring in
) is er maar 1 manier om dit te doen en dat is via jouw dealer. Hij zal steeds meer uit een verkoop kunnen halen.
Wie weet, als je bij die dealer staat en je kijkt eens goed rond, tref je misschien wel een leuke Exige S voor een acceptabele prijs, al dan niet in het zwart
allé succes, en keep us posted.
Wim
Ik kan je verzekeren dat een Exige S zooo véél leuker is om mee te scheuren dan een Elise S, let wel, "scheuren". Om mee te rijden met de stroom auto's is er geen verschil (tenzij je volledig valt voor de nog meer racy looks).
Wat wil je? Ik weet dat je via je beroep reeds meer km's in de benen (voeten) hebt dan de meesten hier op dit forum. Mag ik hieruit afleiden dat je toch beter bent dat Mr average op de weg...
Maar doe aub uw nieuwe Elise S niet weg om blindweg in een verhaal van RHD te stappen ! Indien je voor een RHD gaat doe zoals Thiva en neem gerust je tijd!
Als je de Elise toch weg doet (geloof me, ik heb hier ervaring in

Wie weet, als je bij die dealer staat en je kijkt eens goed rond, tref je misschien wel een leuke Exige S voor een acceptabele prijs, al dan niet in het zwart

Wim
- wimvanbeeck
- Naam: Wim
- Auto: Elise S 220
Leg 10.00 euro bij en monteer een KOMO-TEC compressor en ge hebt 230 PK en je houdt jou mooi Elise, maar als ge de uwe overlaat bij FKM en je legt ook weer 10.000 euro bij heb je misschien ook een occasie Exige S, die gele 240R ex KoenC of iets anders? Maar je zal altijd moeten opleggen, op die gele Exige 192 pk minder op een 220 of 240 meer !!!!!!
- dachero
- Naam: Danny
- Auto: gene
Gaat gij ook naar Genève om iets nieuws te kopen.WimC schreef:Hey Danny,
Als je de Elise toch weg doet (geloof me, ik heb hier ervaring in) is er maar 1 manier om dit te doen en dat is via jouw dealer. Hij zal steeds meer uit een verkoop kunnen halen.
Wie weet, als je bij die dealer staat en je kijkt eens goed rond, tref je misschien wel een leuke Exige S voor een acceptabele prijs, al dan niet in het zwart![]()
Wim
Als ik hier zo lees komt er misschien een zwarte exige S op de markt

Zijt ge uw koffers al aan het pakken voor als ge buiten vliegt?
Ik maak redelijk wat kilometers per jaar;
Ik ben een vlotte rijder maar geen zotte rijder. ik zal zelden risico's nemen op de baan en misschien is dan ook beter om bij de mijne te blijven.Ik ga nu al niet op de limiet en als ik zo'n Exige zou hebben zou ik er bang kunnen in worden of na een paar ronden mottig worden.Ik zou er zeker alles niet uithalen.Nu trouwens ook al niet!
Misschien zoals hier al beschreven is moet eerst de bestuurder zich nog meer verfijnen en zijn wagen nog wat beter leren kennen.Dat is ook al een hele uitdaging. En als ik zoals bij mijn goede voornemens van het nieuwe jaar zei dat ik 10 kg moet vervangen,misschien kan ik die uitdaging beter aangaan.
10 Kg lichter zal ook wel wat schelen in optrekken en dan ga ik zeker geld uitsparen aan eten en geen aankoop van een duurdere auto.En het uitgespaarde geld kan ik dan steken in het inschrijvingsgeld van een Lotustrackday
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
- thiva
- Naam: Thierry
- Auto: Exige S2 240
Even aangepast voor mr Fluo.dachero schreef: 10 Kg lichter zal ook wel wat schelen in optrekken en dan ga ik zeker geld uitsparen aan eten en geen aankoop van een duurdere auto.En het uitgespaarde geld kan Peggy steken in het kopen van schoenen tijdens onze door mij beloofde shopping trips

Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
- dachero
- Naam: Danny
- Auto: gene
Gij se godv... sm..rl.pthiva schreef:Even aangepast voor mr Fluo.dachero schreef: 10 Kg lichter zal ook wel wat schelen in optrekken en dan ga ik zeker geld uitsparen aan eten en geen aankoop van een duurdere auto.En het uitgespaarde geld kan Peggy steken in het kopen van schoenen tijdens onze door mij beloofde shopping trips

Gelukkig leest Peggy het forum niet

LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
-

Hou jij maar die mooie Elise van jou. Daar is niks mis mee.
en idd mijn Exige staat reeds te koop bij FKM (staat reeds onder optie).
Ik weet niet wat ik wil/ga kopen hierna.
Alvast zeker niks met een 3 ltr of meer dan 4 cylinders.
"Sit back and relax" is mijn motto de komende tijd in Lotusland...
Wim
- thiva
- Naam: Thierry
- Auto: Exige S2 240
Allez Wim, proficiat met de gele RGB Exige.WimC schreef: idd mijn Exige staat reeds te koop bij FKM (staat reeds onder optie).
Ik weet niet wat ik wil/ga kopen hierna.
Alvast zeker niks met een 3 ltr of meer dan 4 cylinders.
"Sit back and relax" is mijn motto de komende tijd in Lotusland...
Wim

Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
-
nee hoor, die gele staat mijn naam niet op.
sit back and relax (en eens proberen te achterhalen waar ik wel rust bij vind...)
Wim
sit back and relax (en eens proberen te achterhalen waar ik wel rust bij vind...)
Wim
- Ruben
- Auto: Geen
Potverdikkeme, hele lap tekst getypt, crasht mijn browserDim schreef:@ ruben : heb je rondetijden om te vergelijken ?

Dim, zoals ook toegelicht via pb zit er wat mij betreft een duidelijk verschil in karakter tussen een R en SC. Als je alleen hoog in de toeren rijdt zal je het verschil qua tijd misschien niet echt merken (of zal het erg afhankelijk zijn van de rijder), maar als je niet de hele tijd in dat gebied wil zitten op straat óf op circuit, geeft de SC toch veel meer voldoening imo.