Allereerst beste wensen en veel Lotus genot in 2011 en de jaren die volgen.
Maar dit moet mij even van het hart.
Gisteren had ik een dagje verlof en aangezien ik voor de 14de januari naar de autokeuring moest ben ik dus geweest. Amai.
Mijn beestje onderging de gebruikelijke tests en slaagde natuurlijk met glans

. Maar dan. Hij moest de brug op zodat ze het chassisnummer rechts vanvoor achter het wiel konden lezen. Een meter of 2 stond hij boven de grond te zweven, steunend op de 4 wielen, totdat die pipo een ander soort 'krik' in het midden ging plaatsen om hem 'nog wa te heffen'. Beste vrienden, moest ik daar niet naast gestaan hebben zat ik gisterenavond in het nieuws. Als ik mij goed herinner heb ik hier al eens iets dergelijk op Het Forum gelezen. Die ging mijn beestje dus opheffen op een bodemplaat ?! Redelijk gediscussieerd met die mens, ondertussen stonden ze er al met 3 rond want die auto moest en zou aan de achteras omhoog gaan zodat die wielen wat konden schuiven. Je krijgt dan ook nog zo een domme opmerkingen van ' Wat doet u als je een band moet vervangen?' . Na een lange discussie is de auto gezakt van de brug. Ik heb een groene kaart gekregen met de opmerking van 'een te kleine reproductieplaat'. Dus volgend jaar heb ik het vlaggen vrees ik

.
Dus, mensen, voor mij was dit de eerste keer dat ik naar de technische controle ging met de Lotus en ik was blij dat ik er bij stond.
Beware !
Gr Wim