Uitstap naar de technische controle ...

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
stubru4ever
Auto: 40th Hethel Lim Edition

Uitstap naar de technische controle ...

Bericht door stubru4ever »

Allereerst beste wensen en veel Lotus genot in 2011 en de jaren die volgen.

Maar dit moet mij even van het hart.
Gisteren had ik een dagje verlof en aangezien ik voor de 14de januari naar de autokeuring moest ben ik dus geweest. Amai.
Mijn beestje onderging de gebruikelijke tests en slaagde natuurlijk met glans ;) . Maar dan. Hij moest de brug op zodat ze het chassisnummer rechts vanvoor achter het wiel konden lezen. Een meter of 2 stond hij boven de grond te zweven, steunend op de 4 wielen, totdat die pipo een ander soort 'krik' in het midden ging plaatsen om hem 'nog wa te heffen'. Beste vrienden, moest ik daar niet naast gestaan hebben zat ik gisterenavond in het nieuws. Als ik mij goed herinner heb ik hier al eens iets dergelijk op Het Forum gelezen. Die ging mijn beestje dus opheffen op een bodemplaat ?! Redelijk gediscussieerd met die mens, ondertussen stonden ze er al met 3 rond want die auto moest en zou aan de achteras omhoog gaan zodat die wielen wat konden schuiven. Je krijgt dan ook nog zo een domme opmerkingen van ' Wat doet u als je een band moet vervangen?' . Na een lange discussie is de auto gezakt van de brug. Ik heb een groene kaart gekregen met de opmerking van 'een te kleine reproductieplaat'. Dus volgend jaar heb ik het vlaggen vrees ik :D .
Dus, mensen, voor mij was dit de eerste keer dat ik naar de technische controle ging met de Lotus en ik was blij dat ik er bij stond.
Beware !

Gr Wim
Als't kraakt, moe je stop'n
crabbe

Re: uitstap naar de technische controle

Bericht door crabbe »

ai ai ai ik zou helemaal gek worden moest ik daar gestaan hebben.
een krik onder een bodem plaat van 3 millimeter :shock: , dat bewijst nog eens wat voor koekoeken daar rondlopen :roll: , gelukkig heeft de mijne zijn chassisnummer in de vooruit. welk keuringstation was dat?
X-ian
Naam: Christian
Auto: Ik had Elise Type 25

Re: Uitstap naar de technische controle ...

Bericht door X-ian »

Ik 'mag' volgende maand op bezoek. :? Ik heb al eens bij een paar forumleden uit mijn omgeving geinformeerd naar de 'kennis' van onze lotusjes bij de keuringen in de buurt. :roll:
Nodeloos te zeggen dat ik 'scherp' zal staan tijdens dat bezoek. :mrgreen:
mindp0wer
Naam: Koen
Auto: Elise Sport160 - 2006 S

Bericht door mindp0wer »

En ik die dacht dat de "jack points" nochtans zeer duidelijk zijn aangegeven met een kruis op de bodemplaat :?
AfbeeldingLotus Tour Limburg 2011-2012-2013-2014-2015

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
stubru4ever
Auto: 40th Hethel Lim Edition

Re: uitstap naar de technische controle

Bericht door stubru4ever »

crabbe schreef:ai ai ai ik zou helemaal gek worden moest ik daar gestaan hebben.
een krik onder een bodem plaat van 3 millimeter :shock: , dat bewijst nog eens wat voor koekoeken daar rondlopen :roll: , gelukkig heeft de mijne zijn chassisnummer in de vooruit. welk keuringstation was dat?

Het keuringsstation in Vilvoorde, onder de Viaduct. Ik zeg het nog eens, wijk geen millimeter van je wagen he gasten wanneer ze hem op de brug zetten.

Gr
Wim
Als't kraakt, moe je stop'n
Blue Darkness
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Contacteer:

Bericht door Blue Darkness »

ken het verhaal... :?
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

Ik ben vorig jaar met de Elan naar Rotselaar geweest en daar hebben ze er heel voorzichtig mee geweest en vriendelijke gasten! Den eerste schrok enkel dat er vanvoor een motor in zat! :lol:
Ondertussen ben ik daar ook al 2 keer met de Punto van mijn vrouwke geweest en altijd op afspraak! :D
Misschien volgend jaar misschien beter daar eens proberen. ;)
Christopher
Naam: Christopher
Auto: ex Elise S2

Bericht door Christopher »

Wat zijn de ervaringen met het keuringsstation in Deurne (Antwerpen) en onze Lotus? Moet binnenkort ook een eerste maal gaan en zal daar gebeuren.
Mr.E
Auto: Syntax Error

Bericht door Mr.E »

Op de autokeuring van Rotselaar geen probleem met de Exige! (Behalve dan als ze er moeten in-en uitstappen...) ;)
Sometimes too much is just enough.
Lovecraft
Naam: Nicolas
Auto: Europa S

Bericht door Lovecraft »

Ik ga met mijn Europa naar Harelbeke...
Behalve dat iedereen van het keuringsstation ne keer in mijn auto wil zitten heb ik er nog nooit enige last van ondervonden. :roll:

Wijk dan ook geen mm van mijn autooke!

Ik weet het, het is opletten geblazen!
Plaats reactie