ai zeg wat erg van je golf . en ja dat van die lelijke auto......... er denken mensen echt zo hoor wat uiteraard fout is he .( heb dit al eens vermeld in kafka) maar dan krijg je dus rechters die zeggen dat het normaal is dat je bestolen wordt omdat je een mooi huis hebt en een jaguar . begrijpe wie kan . groeten van bart
@ fre hoe zit dat met zo een stuur en air-bag's ?
Tracing
- bartvdb
- Naam: Bart
- Auto: Elise S 2008
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Re: Tracing
Volgens mij altijd zonder airbag ...bartvdb schreef:@ fre hoe zit dat met zo een stuur en air-bag's ?
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
- soundman
- Naam: Theo
- Auto: Esprit S4
- Contacteer:
beste forumleden ,
zoals in een van mijn vorige antwoorden zie je dat na de aankoop van de tracer de kost volledig door uzelf bepaalt word nl als u geen kontinue tracing wilt , kost dit verder niets . Ik heb dit toestel bijv bij een klant 3 jaar geleden in zijn porsche gemonteerd . hij heeft na de aankoop ongeveer 15 euro uitgegeven op 3 jaar ?
Als u opvraagt waar uw auto is kost dit alleen 1 euro of als u uw auto ergens achter laat en u wilt verwittigt worden wanneer deze van plaats verandert , alleen dan kost u dat 1 euro . Dus als u uw auto onder bewaking zet en u zet de bewaking terug af als u vertrekt , nothing to pay !! 
zoals in een van mijn vorige antwoorden zie je dat na de aankoop van de tracer de kost volledig door uzelf bepaalt word nl als u geen kontinue tracing wilt , kost dit verder niets . Ik heb dit toestel bijv bij een klant 3 jaar geleden in zijn porsche gemonteerd . hij heeft na de aankoop ongeveer 15 euro uitgegeven op 3 jaar ?

**POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL**
-
- Auto: 997 GT3
Dat ik daar niet aan dacht!Frederik schreef:Koop gewoon een afneembaar stuurGoedkoopste anti diefstal ooit ...
Thx!
[color=#FF4000]Growing up is inevitable, Growing old is optional![/color]
[color=#00BFFF]Racing is life. Anything before or after is just waiting.[/color]
[color=#00BFFF]Racing is life. Anything before or after is just waiting.[/color]
-
- Auto: Exige MKII
als er dieven het gemunt hebben op uw wagen die op een min of meer toegankelijke plaats staat, met of zonder stuur, dan zal die gestolen worden
een lotus gaan ze ook niet direct gewoon stelen en mee wegrijden, eerder takelen
tenzij de sleutels al in hun bezit zijn ed
een lotus gaan ze ook niet direct gewoon stelen en mee wegrijden, eerder takelen
tenzij de sleutels al in hun bezit zijn ed
-
- Auto: 997 GT3
Heb ik het zo correct Theo?soundman schreef:beste forumleden ,
zoals in een van mijn vorige antwoorden zie je dat na de aankoop van de tracer de kost volledig door uzelf bepaalt word nl als u geen kontinue tracing wilt , kost dit verder niets . Ik heb dit toestel bijv bij een klant 3 jaar geleden in zijn porsche gemonteerd . hij heeft na de aankoop ongeveer 15 euro uitgegeven op 3 jaar ?Als u opvraagt waar uw auto is kost dit alleen 1 euro of als u uw auto ergens achter laat en u wilt verwittigt worden wanneer deze van plaats verandert , alleen dan kost u dat 1 euro . Dus als u uw auto onder bewaking zet en u zet de bewaking terug af als u vertrekt , nothing to pay !!
Na een vaste kost bij inbouw heb je geen abonnementskost.
-Je betaald 1€ per opvraging
-Je betaald 1€ voor het bericht dat automatisch gestuurd wordt bij de eerste verplaatsing.
[color=#FF4000]Growing up is inevitable, Growing old is optional![/color]
- FastEleven
- Naam: Erik
- Auto: 2-11 + Cup 250
Je zou een afneembaar stuur kunnen plaatsen in je Exige, maar sinds de introductie van de airbag vormt dit een probleem bij de technische controle. Zo'n stuurtje is echter zeer handig voor het instappen (ik ben al wat ouder, toch), maar is ook een efficient antidiefstal systeem. Wel nooit de sleutel op je stuur laten zitten ook zorgen dat ze je stuur niet pikken aan de kapstok van de kroeg ....Frederik schreef:
Koop gewoon een afneembaar stuur Goedkoopste anti diefstal ooit ...
Dat ik daar niet aan dacht!
Thx!
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track

- soundman
- Naam: Theo
- Auto: Esprit S4
- Contacteer: