Tracing

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
bartvdb
Naam: Bart
Auto: Elise S 2008

Re: Tracing

Bericht door bartvdb »

ai zeg wat erg van je golf . en ja dat van die lelijke auto......... er denken mensen echt zo hoor wat uiteraard fout is he .( heb dit al eens vermeld in kafka) maar dan krijg je dus rechters die zeggen dat het normaal is dat je bestolen wordt omdat je een mooi huis hebt en een jaguar . begrijpe wie kan . groeten van bart

@ fre hoe zit dat met zo een stuur en air-bag's ?
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

bartvdb schreef:@ fre hoe zit dat met zo een stuur en air-bag's ?
Volgens mij altijd zonder airbag ...
soundman
Naam: Theo
Auto: Esprit S4
Contacteer:

Bericht door soundman »

beste forumleden ,

zoals in een van mijn vorige antwoorden zie je dat na de aankoop van de tracer de kost volledig door uzelf bepaalt word nl als u geen kontinue tracing wilt , kost dit verder niets . Ik heb dit toestel bijv bij een klant 3 jaar geleden in zijn porsche gemonteerd . hij heeft na de aankoop ongeveer 15 euro uitgegeven op 3 jaar ? :roll: Als u opvraagt waar uw auto is kost dit alleen 1 euro of als u uw auto ergens achter laat en u wilt verwittigt worden wanneer deze van plaats verandert , alleen dan kost u dat 1 euro . Dus als u uw auto onder bewaking zet en u zet de bewaking terug af als u vertrekt , nothing to pay !! ;)
**POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL**
KoenC
Auto: 997 GT3

Bericht door KoenC »

Frederik schreef:Koop gewoon een afneembaar stuur ;) Goedkoopste anti diefstal ooit ...
Dat ik daar niet aan dacht!
Thx!
[color=#FF4000]Growing up is inevitable, Growing old is optional![/color]
[color=#00BFFF]Racing is life. Anything before or after is just waiting.[/color]
KITT
Auto: Exige MKII

Bericht door KITT »

als er dieven het gemunt hebben op uw wagen die op een min of meer toegankelijke plaats staat, met of zonder stuur, dan zal die gestolen worden

een lotus gaan ze ook niet direct gewoon stelen en mee wegrijden, eerder takelen

tenzij de sleutels al in hun bezit zijn ed
KoenC
Auto: 997 GT3

Bericht door KoenC »

soundman schreef:beste forumleden ,

zoals in een van mijn vorige antwoorden zie je dat na de aankoop van de tracer de kost volledig door uzelf bepaalt word nl als u geen kontinue tracing wilt , kost dit verder niets . Ik heb dit toestel bijv bij een klant 3 jaar geleden in zijn porsche gemonteerd . hij heeft na de aankoop ongeveer 15 euro uitgegeven op 3 jaar ? :roll: Als u opvraagt waar uw auto is kost dit alleen 1 euro of als u uw auto ergens achter laat en u wilt verwittigt worden wanneer deze van plaats verandert , alleen dan kost u dat 1 euro . Dus als u uw auto onder bewaking zet en u zet de bewaking terug af als u vertrekt , nothing to pay !! ;)
Heb ik het zo correct Theo?

Na een vaste kost bij inbouw heb je geen abonnementskost.
-Je betaald 1€ per opvraging
-Je betaald 1€ voor het bericht dat automatisch gestuurd wordt bij de eerste verplaatsing.
[color=#FF4000]Growing up is inevitable, Growing old is optional![/color]
[color=#00BFFF]Racing is life. Anything before or after is just waiting.[/color]
FastEleven
Naam: Erik
Auto: 2-11 + Cup 250

Bericht door FastEleven »

Frederik schreef:
Koop gewoon een afneembaar stuur Goedkoopste anti diefstal ooit ...

Dat ik daar niet aan dacht!
Thx!
Je zou een afneembaar stuur kunnen plaatsen in je Exige, maar sinds de introductie van de airbag vormt dit een probleem bij de technische controle. Zo'n stuurtje is echter zeer handig voor het instappen (ik ben al wat ouder, toch), maar is ook een efficient antidiefstal systeem. Wel nooit de sleutel op je stuur laten zitten ook zorgen dat ze je stuur niet pikken aan de kapstok van de kroeg ....
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
Afbeelding
soundman
Naam: Theo
Auto: Esprit S4
Contacteer:

Bericht door soundman »

@ koen , zo is het ;)
**POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL**
Plaats reactie