ja? is toch ook engelse brol?Frederik schreef:Verkeerd forum GertExploded schreef:Een handige kerel als jij kiest dan voor een TVR... Een T350 of Cerbera kost tegenwoordig belachelijk weinig (in RHD).

ja? is toch ook engelse brol?Frederik schreef:Verkeerd forum GertExploded schreef:Een handige kerel als jij kiest dan voor een TVR... Een T350 of Cerbera kost tegenwoordig belachelijk weinig (in RHD).
Erwin wil meer power, echt comfort en het is een MK1 rijder, dus er moet toch iets hardcore in zitten. Als je dan niet in de hogere budgetten wil komen, blijft voor mij een TVR over. Een Noble zou ook nog kunnen, maar TVR heeft voor mij een veel mooier "heritage" dan. Een Esprit is ook een optie, maar al iets te soft voor Erwin, vrees ik.Frederik schreef: Verkeerd forum Gert
Das op korte tijd 2 keer dat je dat iemand aanraad!Exploded schreef:Een handige kerel als jij kiest dan voor een TVR... Een T350 of Cerbera kost tegenwoordig belachelijk weinig (in RHD).
Bende softies! Betere zetelkes,airco.....Erwin schreef:De S1 is en blijft een zalige wagen om mee te rijden maar is en blijft hardcore.
Jullie ideeën?
Peter,peter schreef:Heb geen ervaring met een mkI maar wel met een mkII (120pk roverblok).
Ook bij deze geen radio te horen bij 120 en regelmatig nieuwe piepjes en kraakjes en de staat van het wegdek te voelen aan je achterste. Geen kwaad woord hierover, het is en was een betrouwbare super fun-car.
Wil toch wel iets zeggen hé Erwin ...Erwin schreef:Ik heb al een RHD S2 111S gehad. De zetels, geluidsisolatie, radio, ... zijn echt wel een wereld van verschil met een S1.
Ik had toen de beide wagens thuis staan en heb toen de keuze laten vallen op de S1 om bij te houden...
Ja Erwin, klinkt bekend.Erwin schreef:Wat zeker geen goed gedaan heeft aan de onzekerheid is dat we vorig weekend een bezoekje gebracht hebben aan FKM