Twijfel ....

Elise S1, S2 & S3, Exige S1, S2 & S3, 340R & 2-Eleven
Ook Opel Speedster, Vauxhall VX220 & Tesla Roadster
Erwin
Naam: Euh ... Erwin
Auto: Elise S CR, Donk D8

Twijfel ....

Bericht door Erwin »

Ik ben een beetje aan het twijfelen geraakt.
Ik heb nu al een aantal jaren mijn Elise S1. Zeer tevreden van, geen enkel probleem gehad .... super content!
Maar het begint toch weer wat te kriebelen / knagen.
Niet dat ik er veel mee rij (3000 km/jaar) maar ik zou toch wel wat meer comfort willen : Airconditioning, iets meer mousse op het zeteltje, een radio die je kan verstaan als je bij 120 km/h aan het cruisen ben, ...

Ik ben dus aan het twijfelen.
Of alles houden zoals het is en misschien S2 zeteltjes zoeken.
Of mijn S1 en moto verkopen en een S2 kopen.

Wat zou ik dan willen als S2? Een Toyota 136Pk (gezien BIV en rijtaks) met airco, ...

De S1 is en blijft een zalige wagen om mee te rijden maar is en blijft hardcore.
Jullie ideeën?
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
Blue Darkness
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Contacteer:

Re: Twijfel ....

Bericht door Blue Darkness »

zo'n mooie S1 zeker NIET verkopen!
Erwin
Naam: Euh ... Erwin
Auto: Elise S CR, Donk D8

Bericht door Erwin »

Blue Darkness schreef:zo'n mooie S1 zeker NIET verkopen!
EN lukt niet meer bij mijn vrouw.
Het zal eerder OF worden vrees ik :lol: :roll:
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

Erwin zonder twijfel hebt u waarshijnlijk een van de mooiste S1 in Belgie... maar als ge opteert voor wat meer komfort kan ik u best begrijpen... als ge ruimte in de garage en geldbeugel hebt zou ik zeggen hou het ding gewoon.. maar met 2 wagens is dat ook soms een weerkerende extra jaarlijkse kost (tax-verzekring-keuring) die er nog eens bij komt... ombouwen met allerlei s2 toestanden zou ik ook niet doen want uw wagen is dan in de ogen van een kenner niet meer het pure..
Wij zijn al wat ouder en hebben ook de overstap gemaakt, maar dan van s2 naar een Europa , waarvan we tot op heden nog zeer tevreden over zijn, ook om te reizen en zelfs dagelijks te gebruiken...maar.. het cabrio ding is er niet, "als" ge dat al vandoen hebt... Herman..
Dogzilla
Naam: Kristof
Auto: 2 elf

Bericht door Dogzilla »

moet het een Lotus blijven? Want of er zoveel verschil in comfort is tussen een S1 en S2 betwijfel ik... dan zou ik idd eerder richting Europa/Evora gaan maar dat is dan weer een ander budget...
to add speed add lightness
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

Dogzilla schreef:moet het een Lotus blijven? Want of er zoveel verschil in comfort is tussen een S1 en S2 betwijfel ik... dan zou ik idd eerder richting Europa/Evora gaan maar dat is dan weer een ander budget...
Momenteel zijn de Europa's nog steeds best betaalbaar..alhoewel er momenteel zeer weinig van te koop zijn (in de uk tenminste) en de prijzen nu aan het stijgen zijn, na de stopzetting vd produktie..--

Zelfs de Evora is tweedehands niet zo'n highflyer...er is/was zeer recent er ene beschikbaar voor een echt goede prijs.. (zie mijn eerdere post daarover)
Exploded
Naam: Gert
Auto: Elise MK1

Bericht door Exploded »

Een handige kerel als jij kiest dan voor een TVR... Een T350 of Cerbera kost tegenwoordig belachelijk weinig (in RHD).
Blue Darkness
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Contacteer:

Bericht door Blue Darkness »

Exploded schreef:Een handige kerel als jij kiest dan voor een TVR... Een T350 of Cerbera kost tegenwoordig belachelijk weinig (in RHD).
Mmmmm :mrgreen: :mrgreen:
X-ian
Naam: Christian
Auto: Ik had Elise Type 25

Bericht door X-ian »

Is het een idee om eens te gaan (mee-)rijden met wat van die comfortabelere wagens? Misschien dat dat je "geneest" van het idee of juist bevestigd. :roll:
Het is ongetwijfeld jammer om de wagen die je nu hebt weg te doen, maar er niet meer mee rijden omdat het niet meer "aangenaam" zou zijn is wellicht nog erger. :?
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Exploded schreef:Een handige kerel als jij kiest dan voor een TVR... Een T350 of Cerbera kost tegenwoordig belachelijk weinig (in RHD).
Verkeerd forum Gert ;)
Plaats reactie