ja gijsoundman schreef:ikke

ja gijsoundman schreef:ikke
Ik heb u precies teveel geholpen, nu ga je al onder de 2 minHans340R schreef:Zolder is leuk circuit na wat tips van Bart (cup260) gingen de lijnen ook een stuk beter wat uiteindelijk tot een 1,57.8 met inhouden bij de geluidspaaltjes, dus een 1,55 of nog iets lager moet erin zitten met de 340 en volgend jaar Nitrons en semi's op naar de 1,50, gewicht doet een hoop de 340 is toch 250kilo lichter dan de Cup.
Wat smaakte dat biertje goed na zo dagje sporten..
De 340 vond Zolder zo leuk dat die niet weg wilde.. startonderbreker kapot.. we zijn ruim 3uur bezig geweest om te zoeken wat het was, gelukkig had Raf het technische boek van de 340R bij zich en hebben we de startonderbreker kunnen omzeilen. uiteindelijke (na heerlijk gegeten te hebben) pas om 0,15uur thuis.. pff
Amaai, gij kunt goed tellen, 1000-1, 1000-2, 1000-3, ... want wat ik begrepen had van de briefing, is dat tijdsopname ten strengste verboden was...Hans340R schreef:Zolder is leuk circuit na wat tips van Bart (cup260) gingen de lijnen ook een stuk beter wat uiteindelijk tot een 1,57.8 met inhouden bij de geluidspaaltjes, dus een 1,55 of nog iets lager moet erin zitten met de 340 en volgend jaar Nitrons en semi's op naar de 1,50, gewicht doet een hoop de 340 is toch 250kilo lichter dan de Cup.
Aan mevrouw of vriendin van Mr-E = we hebben hem echt niet gezien die dagMr.E schreef:Ik vond het trouwens ook weer een geweldige LOT dag... 'k ga al jaren met hun mee op track-day, volgend weekend trouwens naar Croix-en-Ternois en Abbeville... gaat er van het forum nog iemand mee?
Wat ik wel geweldig vind: veel foto's van de trackday, maar geen enkele van mij, hoe moet ik dat nu thuis uitleggen...![]()
"Jawel, schatteke, ik was WEL op Zolder, maar ik reed zo hard dat niemand mij kon fotograferen..."
Bedankt hè!dachero schreef:Aan mevrouw of vriendin van Mr-E = we hebben hem echt niet gezien die dagMr.E schreef:Ik vond het trouwens ook weer een geweldige LOT dag... 'k ga al jaren met hun mee op track-day, volgend weekend trouwens naar Croix-en-Ternois en Abbeville... gaat er van het forum nog iemand mee?
Wat ik wel geweldig vind: veel foto's van de trackday, maar geen enkele van mij, hoe moet ik dat nu thuis uitleggen...![]()
"Jawel, schatteke, ik was WEL op Zolder, maar ik reed zo hard dat niemand mij kon fotograferen..."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@Mr-E = Had ge bang om kennis te komen maken met ons ? We bijten niet zulle,ik toch niet.Voor de andere durf ik mijn hand niet in het vuur steken.
Oei, das gevaarlijk. Want ofwel ben je niet vlot maar zet je wel je richtingaanwijzer op, ofwel ben je vlot, maar zet je je richtingaanwijzer niet op...jokke_vlo schreef:1 van die 2 ging vlot maar wou nooit zijn richtingaanwijzer opzetten als je naderde weet niet wie het was.....