Lotus on track

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Plaats reactie
Exploded
Naam: Gert
Auto: Elise MK1

Re: Lotus on track

Bericht door Exploded »

soundman schreef::roll: ikke :D
ja gij ;) :D
ben
Naam: Ben
Auto: geen

Bericht door ben »

Die persoon die vandaag gecrasht is door een hartaderbreuk op Zolder bij trackdays, dat is toch niemand van het forum hoop ik?
Laatst gewijzigd door ben op 01 aug 2010, 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Capitol
Naam: Bart
Auto: Lotus-loos

Bericht door Capitol »

Hans340R schreef:Zolder is leuk circuit na wat tips van Bart (cup260) gingen de lijnen ook een stuk beter wat uiteindelijk tot een 1,57.8 met inhouden bij de geluidspaaltjes, dus een 1,55 of nog iets lager moet erin zitten met de 340 en volgend jaar Nitrons en semi's op naar de 1,50, gewicht doet een hoop de 340 is toch 250kilo lichter dan de Cup.

Wat smaakte dat biertje goed na zo dagje sporten..

De 340 vond Zolder zo leuk dat die niet weg wilde.. startonderbreker kapot.. we zijn ruim 3uur bezig geweest om te zoeken wat het was, gelukkig had Raf het technische boek van de 340R bij zich en hebben we de startonderbreker kunnen omzeilen. uiteindelijke (na heerlijk gegeten te hebben) pas om 0,15uur thuis.. pff
Ik heb u precies teveel geholpen, nu ga je al onder de 2 min :D
M140i & GT3 Touring
Mr.E
Auto: Syntax Error

Bericht door Mr.E »

Hans340R schreef:Zolder is leuk circuit na wat tips van Bart (cup260) gingen de lijnen ook een stuk beter wat uiteindelijk tot een 1,57.8 met inhouden bij de geluidspaaltjes, dus een 1,55 of nog iets lager moet erin zitten met de 340 en volgend jaar Nitrons en semi's op naar de 1,50, gewicht doet een hoop de 340 is toch 250kilo lichter dan de Cup.
Amaai, gij kunt goed tellen, 1000-1, 1000-2, 1000-3, ... want wat ik begrepen had van de briefing, is dat tijdsopname ten strengste verboden was... :lol:
Sometimes too much is just enough.
Mr.E

Bericht door Mr.E »

Ik vond het trouwens ook weer een geweldige LOT dag... 'k ga al jaren met hun mee op track-day, volgend weekend trouwens naar Croix-en-Ternois en Abbeville... gaat er van het forum nog iemand mee?

Wat ik wel geweldig vind: veel foto's van de trackday, maar geen enkele van mij, hoe moet ik dat nu thuis uitleggen... :oops:
"Jawel, schatteke, ik was WEL op Zolder, maar ik reed zo hard dat niemand mij kon fotograferen..." :roll:
Dim
Auto: Exige S 240

Bericht door Dim »

welk nummer had ge ?
ik heb een sh**load aan foto's...
Autoracing began 5 minutes after the second car was built.
dachero
Naam: Danny
Auto: gene

Bericht door dachero »

Mr.E schreef:Ik vond het trouwens ook weer een geweldige LOT dag... 'k ga al jaren met hun mee op track-day, volgend weekend trouwens naar Croix-en-Ternois en Abbeville... gaat er van het forum nog iemand mee?

Wat ik wel geweldig vind: veel foto's van de trackday, maar geen enkele van mij, hoe moet ik dat nu thuis uitleggen... :oops:
"Jawel, schatteke, ik was WEL op Zolder, maar ik reed zo hard dat niemand mij kon fotograferen..." :roll:
Aan mevrouw of vriendin van Mr-E = we hebben hem echt niet gezien die dag :mrgreen: :mrgreen: :lol: :? ;)

@Mr-E = Had ge bang om kennis te komen maken met ons ? We bijten niet zulle,ik toch niet.Voor de andere durf ik mijn hand niet in het vuur steken. :mrgreen:
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Mr.E

Bericht door Mr.E »

dachero schreef:
Mr.E schreef:Ik vond het trouwens ook weer een geweldige LOT dag... 'k ga al jaren met hun mee op track-day, volgend weekend trouwens naar Croix-en-Ternois en Abbeville... gaat er van het forum nog iemand mee?

Aan mevrouw of vriendin van Mr-E = we hebben hem echt niet gezien die dag :mrgreen: :mrgreen: :lol: :? ;)

@Mr-E = Had ge bang om kennis te komen maken met ons ? We bijten niet zulle,ik toch niet.Voor de andere durf ik mijn hand niet in het vuur steken. :mrgreen:
Bedankt hè! ;)
Bang was ik net niet, maar jullie zagen er toch heel intimiderend uit met al die striping... :lol: Zal de volgende keer proberen wat minder verlegen te zijn...
Was een beetje down, 'k had juist een dikke rekening ontvangen van de eerwaarde Thiery V. uit O. :shock:

PS: ik had nummer 46, storm titanium Exige (er waren er 2)
jokke_vlo
Auto: Exige Cup 2xx (2010)

Bericht door jokke_vlo »

1 van die 2 ging vlot maar wou nooit zijn richtingaanwijzer opzetten als je naderde weet niet wie het was.....
Mr.E

Bericht door Mr.E »

jokke_vlo schreef:1 van die 2 ging vlot maar wou nooit zijn richtingaanwijzer opzetten als je naderde weet niet wie het was.....
Oei, das gevaarlijk. Want ofwel ben je niet vlot maar zet je wel je richtingaanwijzer op, ofwel ben je vlot, maar zet je je richtingaanwijzer niet op... :mrgreen:
Nee, serieus, ik ga altijd opzij als er een auto mij inhaalt.
Maar voor zover ik me kan herinneren, is "Jokke_vlo" mij maar 1 keer voorbijgegaan... we zaten meestal niet gelijk op het circuit dus... :lol:
Zelf zat ik wel 2 rondjes lang achter een Storm Titanium Elise die niet wou opzijgaan... ofwel was zijn richtingaanwijzer stuk... maar zoals de regels voorschrijven blijf ik daar dan rustig achter, no problem. Het is een trackday, geen race.
Verder ben ik weinig ingehaald, 8-) behalve door "daklozen" ;) en een bepaalde rode Porsche... :roll:
Plaats reactie