Lotus on track

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Plaats reactie
bartvdb
Naam: Bart
Auto: Elise S 2008

Re: Lotus on track

Bericht door bartvdb »

6
Bijlagen
2010_07300158.JPG
2010_07300162.JPG
2010_07300142.JPG
2010_07300122.JPG
2010_07300119.JPG
2010_07300117.JPG
2010_07300116.JPG
2010_07300109.JPG
2010_07300103.JPG
2010_07300102.JPG
FastEleven
Naam: Erik
Auto: 2-11 + Cup 250

Bericht door FastEleven »

FastEleven had een fantastisch Lotus dagje. Het was - net als voor Dim - de eerste kennismaking met de Exige S240 op Zolder. Na zo'n 3 jaartjes tracken met de Elise was het de bedoeling in de eerste plaats de auto een beetje beter te leren kennen. De conclusie is getrokken : FastEleven vindt de Exige een fantastische auto !!

Meer nog : de passie voor de Lotus Eleven uit de jaren vijftig gaat natuurlijk nooit meer weg, maar ik had gisteren toch een moment van zinsverbijstering en dacht er even aan om m'n forum naam te updaten uit liefde voor de Exige .... :oops:
Vele forumleden gezien en de tweestrijd tussen Dim en Fast11 is nog onbeslist, die krijgt zeker nog een vervolg Wat gaan die snel zeg!
Van een tweestrijd met Dim is beslist geen sprake. Het is wel bijzonder prettig om elkaars ervaringen te delen. FastEleven zegt : Bijzonder leerzaam en prettig ! Blijven doen !

En ook prettig was het om weer wat forumleden te ontmoeten. Ook het grote aanbod aan foto's is fijn meegenomen, waarvoor dank. Ik ben alvast beginnen downloaden deze morgen.

FastEleven reed met de rode Exige S240 :D
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
Afbeelding
B-Art
Naam: Bart
Auto: Exige S2
Contacteer:

Bericht door B-Art »

dachero schreef:WHO IS THAT???????????

IS IT SUPERMAN :?:

NOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IT'S LOTUSMAN 8-) 8-) :lol: :mrgreen:
Some say he works on a Lotus without underpants and with a kilt ... all we know is, he's called the Gert.
Bijlagen
sleutelen.jpg
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Da's onze Gert hé ... de helpende hand ... altijd en "overal".

Leuk te zien dat de forumvrienden ginder ook verbroederen, ik kon er jammer genoeg niet bij zijn. Reden : "verbouwingen garage" :(
Dim
Auto: Exige S 240

Bericht door Dim »

ik ben al blij dat ik er niet opsta met een "mechaniekers spleet" :)
Ondertussen weten we al hoe ge een uitlaatje versteekt, he Gert ?
Autoracing began 5 minutes after the second car was built.
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Dim schreef:ik ben al blij dat ik er niet opsta met een "mechaniekers spleet" :)
Is dat hetzelfde als een "bouwvakkers decolleté"? 8-)
sooike
Naam: Christophe
Auto: Speedster 2.2

Bericht door sooike »

Knappe foto's :D

Jammer dat ik herstellende ben van een operatie, anders was ik zeker een kijkje komen nemen ;)

Hier nog een fotoke van die............
Bijlagen
P1060359-800.jpg
Versucht dein Heck auszuschwenken hilft nur eines: Gegenlenken
dachero
Naam: Danny
Auto: gene

Bericht door dachero »

Mijn verslagje van een ontzettende leuk dagje 8-)

Na mijn slechte ervaring met Skylimit-trackday ging ik met een klein hartje naar Terlaemen.Bij het verzamelen kwam de trailers aangereden met serieus materiaal en op de parking stond al snel heel wat Lotusgeweld samen.

Bij de briefing met typisch engelse humor er tussen door werd mijn angst al wat minder.Als de regels werden gevolgd zou het wel eens leuk kunnen worden.

Na alle rompslomp en wat rondjes achter een pace-car waren we er klaar voor.
Here we go: eens op het circuit alles terug opfrissen wat de instructeur van skylimits mij bijgebracht had.Ik was hier en daar toch iets vergeten blijkbaar,want de eerste rondjes gingen wat moeizaam en heb ik teveel zitten schakelen.Na een paar sessies heb ik mijn motortje wat hoger in de toeren gehouden en minder geschakeld en zo had ik meer power bij het uitkomen van bochten.Dat ging toen al direct een stuk beter.

In de namiddag ging het vrij vlot vond ik ,na wat deskundig advies van Bart-p en Exploded en niet in het minst van de boys van 260PK. 8-)

En dan de discipline op het circuit =het was om duimen en vingers van af te likken.Nooit een enkel gevaarlijk moment gekend omdat iedereen reed met respect voor elkaar en het materiaal.De dag is letterlijk voorbijgevlogen en blijkbaar heb ik verschillende mede-forummers niet herkend of gezien.Spijtig ,
volgende keer zeker? ;)

Ik heb nog moeten bijtanken om 16.00u om nog te kunnen rijden want ik stond op reserve.Het moest zo leuk maar niet zijn. 8-)

Inhalen heb ik niet veel moeten doen met mijn 136 pktjes maar de fun was er.

Toen ik meereed de cup van Capitol en kris was ik toch effe stil van de rijkunst van Bart en het vermogen van dit machien.Respect guys 8-) :o

Ik heb nog veel te leren precies :mrgreen:

Het was gedurende de dag ook een komen en gaan van forumleden.
Dit forum heeft toch al wat vriendschappen bijgebracht.
Die niet ingeschreven hadden hebben ongelijk gehad :mrgreen: :twisted:

Degene die hun leven gewaagd hebben en het aangedurfd hebben om met mij mee te rijden waren : mijn eigen vrouw,Bart-p,exploded(uit compassie meegenomen want niemand wou hem meenemen,de sukkelaar :mrgreen: ),thiva en sofie en Stivo en Bart.

Nog een merci aan Kris voor het ritje in de Audi R8. 8-)

Het was gewoon super en ik was 's avonds stikkapot .

Tot volgende keer en ik keer zeker weer 8-) ;)
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Exploded
Naam: Gert
Auto: Elise MK1

Bericht door Exploded »

Dim schreef:Ondertussen weten we al hoe ge een uitlaatje versteekt, he Gert ?
Idd :lol: Maar dankzij goede raad van Thierry moeten we dat misschien nooit meer doen ;) Althans dat hopen we toch he. 8-)
Wees trouwens blij dat je geen MK1 hebt, want een uitlaat daar aan vervangen, das geen werk voor een mechanieker maar voor een gynaecoloog... Als je ziet hoe zo een zware mastondont van een pot, in zo een klein gaatje in en uit moet... :shock: :shock: ;) :lol:
Los daarvan was ik we blij dat ik ook niet naar uw behaarde "metsersspleet" moest kijken... :lol: :lol:
Frederik schreef:Da's onze Gert hé ... de helpende hand ...
En geheel onbaatzuchtig ;) ! Gelukkig staan die 2 kortgerokte dames naast mij niet meer op de foto, wiens onderkant, vanuit mijn standpunt, meer beziens had, als de onderkant van Dim's Exige :lol: :lol: :lol: Jullie dachten toch niet dat ik zomaar mijn Tshirt ging vuil maken??? :lol: :lol:
dachero schreef:...exploded(uit compassie meegenomen want niemand wou hem meenemen,de sukkelaar :mrgreen: )... ;)
Idd Danny, ge zijt nen Engel ;) En Dim ook :lol:

Nog 1 puntje: Toch 1 luttele Esprit gezien, de Soundman die ons kwam bezoeken, tof tof! Nu hem nog op het circuit krijgen... wie helpt mij? 8-)
soundman
Naam: Theo
Auto: Esprit S4
Contacteer:

Bericht door soundman »

:roll: ikke :D
**POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL**
Plaats reactie