Dany Bahar , meer over de plannen van Lotus

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
DVR
Naam: Denis
Auto: Esprit

Re: Dany Bahar , meer over de plannen van Lotus

Bericht door DVR »

Frederik schreef:Is er iemand dat dit heeft opgemerkt ??

Onder de foto staat :
CEO und Mitbesitzer Dany Bahar will die Lotus-Modellpalette deutlich erweitern. In unserer Fotoshow zeigen wir Ihnen das Lotus Elise-Facelift 2011.

mitbesitzer : medeeigenaar ??
Goed opgemerkt , idd interessante info ;)
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

DVR schreef:
Frederik schreef:Is er iemand dat dit heeft opgemerkt ??

Onder de foto staat :
CEO und Mitbesitzer Dany Bahar will die Lotus-Modellpalette deutlich erweitern. In unserer Fotoshow zeigen wir Ihnen das Lotus Elise-Facelift 2011.

mitbesitzer : medeeigenaar ??
Goed opgemerkt , idd interessante info ;)
U bent de persoon die het opgemerkt heeft, ikzelf had het niet gezien ik electroshocks vertaling heb gelezen... mijn Duits is nu niet zo goed :-)
electroshock
Auto: nee, youngtimer Ridley

Bericht door electroshock »

Ik had de titel ook niet goed bezien (en dus zelfs vergeten te vertalen).

Nu, het fameuze bericht van Proton zelf "Lotus Group Not Up For Sale"
dd. 9 juni 2010 is als origineel bericht niet op te speuren. Wellicht ingetrokken wegens een communicatiefoutje. Maar het bericht werd toch opgevangen en is zijn eigen leven gaan leiden. Of is het fictie ?

Alleszins hoeft Chapman zich niet persé om te draaien in zijn graf, na het lezen van het AMS-interview met Bahar. Hij wou zich destijds ook meten met Ferrari & Co. Diehard Seven- & Elanfans moesten in de vroege jaren '70 ook even schrikken van de wedges met supercarslook die duidelijk up-market waren gericht. Het lightweight-ethos werd echter nooit over boord gegooid. Ook niet in het post-Chapman tijdperk.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

electroshock schreef:Alleszins hoeft Chapman zich niet persé om te draaien in zijn graf, na het lezen van het AMS-interview met Bahar. Hij wou zich destijds ook meten met Ferrari & Co. Diehard Seven- & Elanfans moesten in de vroege jaren '70 ook even schrikken van de wedges met supercarslook die duidelijk up-market waren gericht. Het lightweight-ethos werd echter nooit over boord gegooid. Ook niet in het post-Chapman tijdperk.
Yup, ik had het niet zo voor onzen Dennie, maar ik heb de indruk dat we te snel conclusies hebben getrokken. OF ze hebben in Hethel hun conrdate visie iets gematigd wegens veel reacties van hun cliënten en dealers.

Misschien is het dealernetwerk het zwijgen opgelegd door hun fameuze intrekken-van-dealercontracten de wereld in te sturen.

Ah wie zal het zeggen :)

Is wel leuk dat ik zie dat ik op bepaalde punten toch gelijk had in mijn voorspellingen. Maarja ... eerst zien en dan geloven.
Plaats reactie