Ik wilde een heel lang relaas gaan schrijven over hoe mijn lotus liefde begon op jonge leeftijd nadat pa mij zijn f1 fotos had laten zien en ik later gefascineerd raakte door de naam chapman en het verhaal rond Lotus, maar het verhaal van Molleke pakt het verder goed in dus ik blijf maar niet zeveren erover
Wel wil ik inhaken op het stukje betaalbaar. Ik ben stiekem wel weg van de gt2 en gt3 , maar als je onderhoud en dergelijke gaat afzetten tegen de extra fun die de auto zou moeten geven tov exige ivm prijs, dan kom je er bekaait vanaf.
Ben erg content terug in een lotus te zitten.
( tussen de 135r S2 en de huidige s1 duratec even gewisseld met n evo 6 , fenominaal maar geen lotus )
molleke schreef:betaalbaar , prestatie ongelooflijk en één van de schoonste autoos ter wereld,van lijn, desing en exclusief bijna niet te zien en van naam LOTUS wauw,het geluid binnen in, het moeilijker schakelen , klein stuurtje, de sportzetels, en het uitzicht als men rijd toen een kinderdroom als je met de playstation speelde autogame juist het zelfste daarom LOTUS EXIGE gewoon de MAX