Wat is het leukste / stomste commentaar je ooit hoorde?
- bartvdb
- Naam: Bart
- Auto: Elise S 2008
Re: Wat is het leukste / stomste commentaar je ooit hoorde?
ik kan verstaan dat niet allen dezelfde interesse hebben maar als garagist (macanieker) ????????
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
ROFLdachero schreef:PS: ik was niet al te gerust zulle . 2 priesters en 4 nonnekes en wat ge tegenwoordig allemaal hoort over sexueel misbruik in de kerk.Gelukkig hadden ze allemaal hun gordel aan en waren ze beperkt in hun bewegingen![]()
![]()
![]()

9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
- Mr.E
- Auto: Syntax Error
Aan het tankstation:
"Van welke auto is dat een replica?"
"Het is een Lotus"
"Ja, maar op wat is dat nagemaakt, het is toch een kitcar?"
Oh Boy!
"Van welke auto is dat een replica?"
"Het is een Lotus"
"Ja, maar op wat is dat nagemaakt, het is toch een kitcar?"

Sometimes too much is just enough.
-
- Naam: Dirk
- Auto: Ne witte
2 weken geleden bij toeval in Kanne tussen een bende PGO rijders terechtgekomen. Allemaal netjes geparkeerd in het centrum, komen 2 wat oudere heren af:
- Van welk jaar is deze auto?
o Van 2002 meneer...
Stomverbaasd: Wat doet die dan tussen al die oldtimers hier? (nvdr Alle PGO's waren waarschijnlijk nog jonger dan de Lotus)
Later die dag in SPA (het was toevallig Porsche weekend) sta ik aan het hotel met links van me 2 GT3's en rechts van me ook 2 GT3's verder nog een 20 tal platgeslagen kevers, de een al wat patserig als de andere.
Leuk is het dan dat je meer bewonderaars rond je Lotus ziet staan.
Dom is het om te horen dat een of andere Zwitserse bimbo staat te kweelen tegen hare vent (of sugar-daddy) dat ze ook zo'n schattige Porsche Lotus wil hebben....
Maar het leukst vond ik het gesprek met een Nederlander die daar was met zijn Ferrari GTO (nog een van de oude stempel, bloedmooi en waarschijnlijk gruwelijk duur). Hij heeft er uitgebreid rond staan lopen, vroeg vriendelijk of hij er even in mocht zitten en was oprecht in zijn bewondering.
Als tegenprestatie ook eens in zijn (overigens prachtig gerestoreerde) Ferrari mogen zitten.... We voelden ons enigzins verenigd in de goede smaak....
De rest daarentegen.... beetje afgunstig met de neus in de lucht zullen we maar zeggen.
(Bovenstaande ook onder : waarom een Lotus...)
- Van welk jaar is deze auto?
o Van 2002 meneer...
Stomverbaasd: Wat doet die dan tussen al die oldtimers hier? (nvdr Alle PGO's waren waarschijnlijk nog jonger dan de Lotus)
Later die dag in SPA (het was toevallig Porsche weekend) sta ik aan het hotel met links van me 2 GT3's en rechts van me ook 2 GT3's verder nog een 20 tal platgeslagen kevers, de een al wat patserig als de andere.
Leuk is het dan dat je meer bewonderaars rond je Lotus ziet staan.
Dom is het om te horen dat een of andere Zwitserse bimbo staat te kweelen tegen hare vent (of sugar-daddy) dat ze ook zo'n schattige Porsche Lotus wil hebben....
Maar het leukst vond ik het gesprek met een Nederlander die daar was met zijn Ferrari GTO (nog een van de oude stempel, bloedmooi en waarschijnlijk gruwelijk duur). Hij heeft er uitgebreid rond staan lopen, vroeg vriendelijk of hij er even in mocht zitten en was oprecht in zijn bewondering.
Als tegenprestatie ook eens in zijn (overigens prachtig gerestoreerde) Ferrari mogen zitten.... We voelden ons enigzins verenigd in de goede smaak....
De rest daarentegen.... beetje afgunstig met de neus in de lucht zullen we maar zeggen.
(Bovenstaande ook onder : waarom een Lotus...)
Neen de sticker is GEEN Scapa logo...
De S1 staat voor de deur dus binnenkort actie!
De S1 staat voor de deur dus binnenkort actie!
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Een Ferrari GTO, daar zou ik een arm en een been voor weggeven... Ik ben fan, maar eerder van de oudere modellen, de nieuwere (de laatste 10 jaar) kunnen mij niet meer bekoren kwa model en motorgeluid.ddez schreef:Maar het leukst vond ik het gesprek met een Nederlander die daar was met zijn Ferrari GTO (nog een van de oude stempel, bloedmooi en waarschijnlijk gruwelijk duur). Hij heeft er uitgebreid rond staan lopen, vroeg vriendelijk of hij er even in mocht zitten en was oprecht in zijn bewondering.
Altijd cool die Ferrari Lotus, Porsche Lotus, ... uitspraken.
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End
-
- Naam: Andy
- Auto: Opel Speedster 2.2
- Contacteer:
ik stond daarstraks aan de verkeerslichten (rood), de persoon in de wagen (peugeotke) voor mij begint met zn kop uit zn raam te hangen en de speedster te bekijken. Vroeg ie int frans welk merk het was (logo vooraan is er af) :p, nadien keek ie verwonderd en stak zn duim op.
Toen het groen werd deed ie met zn arm dat ik hem voorbij mocht steken, hij ging zelfs op het fietspad rijden :p hij geloofde me zeker niet?
leuke onverwachte momenten i love it
Toen het groen werd deed ie met zn arm dat ik hem voorbij mocht steken, hij ging zelfs op het fietspad rijden :p hij geloofde me zeker niet?

leuke onverwachte momenten i love it
-
- Naam: Henk-Jan
- Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Ik heb afgelopen week mijn dumpvalve aan een collega Elanrijder verkocht, in afwachting van een recirculerende.
Eerst een stukje met mijn wagen gereden, daar zat hij immers nog ingebouwd, en kon hij kijken hoe het werkte en voelde.
Na een paar keer flink doortrekken vraagt hij: Wat heb JIJ dan voor motor in de Elan liggen? (dezelfde als hij natuurlijk, net als 98% van de Elan bevolking)
Hij is vertrokken met gemonteerde dumpvalve en een grote grijns op zijn gezicht
Eerst een stukje met mijn wagen gereden, daar zat hij immers nog ingebouwd, en kon hij kijken hoe het werkte en voelde.
Na een paar keer flink doortrekken vraagt hij: Wat heb JIJ dan voor motor in de Elan liggen? (dezelfde als hij natuurlijk, net als 98% van de Elan bevolking)

Hij is vertrokken met gemonteerde dumpvalve en een grote grijns op zijn gezicht

If you always do what you always did, you always get what you always got.
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Ben vanmorgen met de Lotus naar de kapper geweest, maar wel om "mijn" haren te kortwieken..
. Op de stationsparking te Kortrijk...ik was bezig ad betaalautomaat...hoor ik 2 pubers (de ene had z'n pet 180° en de ander op 90°).
-den 180°.:" tiens nen Lotus...15000 euro.."
-den ander 90°: "echt.. das te te doen he man ,cool cool "...
-dan den 180°: " k'heb het horen zeggen op de TV"......

- Bzguy
- Naam: Hans
- Auto: Noble M12
heb dat fragment ook gezien van WTV : alleman begint nu wellicht al te dromen van een Evora van 15000 EUR , lolHerman schreef:Ben vanmorgen met de Lotus naar de kapper geweest, maar wel om "mijn" haren te kortwieken... Op de stationsparking te Kortrijk...ik was bezig ad betaalautomaat...hoor ik 2 pubers (de ene had z'n pet 180° en de ander op 90°).
![]()
![]()
![]()

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
Martin Luther King, Jr.
1963
Martin Luther King, Jr.
1963
- thiva
- Naam: Thierry
- Auto: Exige S2 240
...en een Tesla die je kan kopen als bouwpakket.Bzguy schreef:
heb dat fragment ook gezien van WTV : alleman begint nu wellicht al te dromen van een Evora van 15000 EUR , lol

Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be