J.E.M.'s - kitcar Tiger Seven
-
- Berichten: 918
- Lid geworden op: 24 jan 2009, 15:12
- Naam: Stijn
- Auto: beemer
- Locatie: wommersom
Re: J.EM.'s - kitcar Tiger Seven
ja ik moet zeggen ongeloofelijk oog voor detail ik blijf benieuwd voor de onthulling en eigenlijk ook een beetje als ik er zou in passen ....
-
- Berichten: 291
- Lid geworden op: 28 dec 2009, 19:28
- Naam: Eric
- Auto: Tiger Seven
- Locatie: brakel -O-vl.
- Contacteer:
Re: J.EM.'s - kitcar Tiger Seven
ja , daar kruipt soms het meeste werk in dat men achteraf niks meer van ziet, maar ik heb er mijn plezier van heRed Baron schreef:Blijf er van versteld staan hoeveel tijd jij besteed aan de details...![]()
Van het eerste moertje tot het laatste boutje, alles is gepolierd of gelakt

-
- Berichten: 291
- Lid geworden op: 28 dec 2009, 19:28
- Naam: Eric
- Auto: Tiger Seven
- Locatie: brakel -O-vl.
- Contacteer:
Re: J.EM.'s - kitcar Tiger Seven
Merci heStijntje schreef:ja ik moet zeggen ongeloofelijk oog voor detail ik blijf benieuwd voor de onthulling en eigenlijk ook een beetje als ik er zou in passen ....


-
- Berichten: 291
- Lid geworden op: 28 dec 2009, 19:28
- Naam: Eric
- Auto: Tiger Seven
- Locatie: brakel -O-vl.
- Contacteer:
-
- Berichten: 918
- Lid geworden op: 24 jan 2009, 15:12
- Naam: Stijn
- Auto: beemer
- Locatie: wommersom
Re: J.EM.'s - kitcar Tiger Seven
Ahaaa das dan bij deze afgesproken 

-
- Berichten: 291
- Lid geworden op: 28 dec 2009, 19:28
- Naam: Eric
- Auto: Tiger Seven
- Locatie: brakel -O-vl.
- Contacteer:
- Roland
- Berichten: 206
- Lid geworden op: 21 nov 2008, 17:50
- Auto: Lotus Esprit Turbo
- Locatie: Lillois (naast Waterloo)
Re: J.EM.'s - kitcar Tiger Seven
Zijn dit holle tuben? Stevig genoeg? Vooral met zo'n uitsparing?
-
- Berichten: 291
- Lid geworden op: 28 dec 2009, 19:28
- Naam: Eric
- Auto: Tiger Seven
- Locatie: brakel -O-vl.
- Contacteer:
Re: J.EM.'s - kitcar Tiger Seven
meer dan stevig genoeg ,in vol materiaal zouden ze veel te lomp zijn . Ze zijn trouwens nog eens gemaakt uit inox . Let wel , de motor ligt in totaal met 3 steunen vast en dan nog ene op de versnellingsbak . Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met "uitsparing " ?Roland schreef:Zijn dit holle tuben? Stevig genoeg? Vooral met zo'n uitsparing?
- Benny
- Berichten: 168
- Lid geworden op: 30 mei 2009, 20:02
- Naam: Benny
- Auto: Exige S
- Locatie: Melsele
Re: J.EM.'s - kitcar Tiger Seven
Roland bedoeld ongetwijfeld de uitsparing (uitholling) in de steun om de stuurstang te laten passeren.J.E.M. schreef:meer dan stevig genoeg ,in vol materiaal zouden ze veel te lomp zijn . Ze zijn trouwens nog eens gemaakt uit inox . Let wel , de motor ligt in totaal met 3 steunen vast en dan nog ene op de versnellingsbak . Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met "uitsparing " ?Roland schreef:Zijn dit holle tuben? Stevig genoeg? Vooral met zo'n uitsparing?
Persoonlijk zou ik er ook niet aan denken om die steunen in inox te maken, ook al staan ze op deftige silent blocs, blijft toch gevoeliger aan vibraties?
Maar ik ga er van uit dat je wel de nodige ervaring hiermee zal hebben...
- Roland
- Berichten: 206
- Lid geworden op: 21 nov 2008, 17:50
- Auto: Lotus Esprit Turbo
- Locatie: Lillois (naast Waterloo)
Re: J.EM.'s - kitcar Tiger Seven
Klopt Benny. "Uitholling" is het juiste woord, sorry J.E.M.
@ J.E.M.: Aan al je (super-mooie) foto's te zien, weet je heel zeker wat je doet.
Ben benieuwd naar het eind-resultaat
En ik hoop dat je bij je eerste "voet plancheï" ("à fond- full throttle- volle gas) je niet ineens met een "flat-four" rijdt...
Beeld je in: "shtounk" zei de motor, al "liggend"
Grapjes ter zijde: dikke proficiat tot hiertoe!
@ J.E.M.: Aan al je (super-mooie) foto's te zien, weet je heel zeker wat je doet.
Ben benieuwd naar het eind-resultaat

En ik hoop dat je bij je eerste "voet plancheï" ("à fond- full throttle- volle gas) je niet ineens met een "flat-four" rijdt...
Beeld je in: "shtounk" zei de motor, al "liggend"



Grapjes ter zijde: dikke proficiat tot hiertoe!