Frederik schreef:
Algemene vraag : doe je dan moeite om het uit te leggen of zeg je "ja" en bolt het af ?
ik heb hem gezegd dat het een Lotus was.Had ik nu gezegd dat het een Lamborghini was of een Kia of een merk van waspoeder,dan had hij het nog geloofd,denk ik.De meeste mensen hebben nu eenmaal minder interesse in wagens en ik ga niet proberen om hen te bekeren.
Nog zoiets: ik verhuur voertuigen met bestuurder en toevallig was ik vrijdag op weg met mijn minibus naar een huwelijksmis.Mijn passagiers waren 2 priesters en 4 nonnekes.Tijdens de rit hebben ze wat gepraat met mij en onder elkaar en als ge hen bezig hoort dan praten zij over heel andere dingen dan wij en is hun kijk op onze samenleving heel anders dan de onze.Soms gaven zij opmerkingen over dingen en dan stond ik versteld over hun beperkte kennis en zicht op onze maatschappij.
PS: ik was niet al te gerust zulle . 2 priesters en 4 nonnekes en wat ge tegenwoordig allemaal hoort over sexueel misbruik in de kerk.Gelukkig hadden ze allemaal hun gordel aan en waren ze beperkt in hun bewegingen