Nummerplaat voorkant
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Re: Nummerplaat voorkant
t'zal een eeuwig diskussiepunt blijven, en zoals vermeld door Kemet, t'zal duidelijk veel van uw eigen overredingskracht afhangen als er hier door de overheid een diskussie met u gevoerd wordt.... ik heb het (gelukkig) nog niet meegemaakt... mijn voorplaat is een harde plastieken, die bijna even lang is als de originele maar duidelijk minder hoog.. ik was eens getipt dat ze er gingen opletten bij de ingang van Zolder, dan heb ik maar zonder voorplaat gereden, en de grote (die ik altijd bij heb) aan de voorruit op de parking gelegd....maar k'had voor die zelfde dag toch een mooi briefke gekregen voor ietwat te gezwind zijnde.... ja...
Laatst gewijzigd door Herman op 26 jan 2010, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- Yves
- Naam: Yves
- Auto: Elise Sprint 220 2019
- Contacteer:
Herman, je had dan beter de achterste ook afgedaan. 

- stubru4ever
- Auto: 40th Hethel Lim Edition
Dank u wel iedereen ! De mening van verschillende bekijken geeft toch een ietwat klaardere kijk
Gr

Gr
Als't kraakt, moe je stop'n
-
- Contacteer:
ja..k'weet het... t'ging toch ferm shelen die dag in de eindrekening... en de clou is : dat u , die toen vlak na mij reed,helemaal géén briefken thuis kreeg..(of was u ook de éérste ad postbus ?). ik moet zéér dringend dat sponsor abonnement toch wel eens opzeggen....Yves schreef:Herman, je had dan beter de achterste ook afgedaan.

hier kunt ge mijn mijn voorplaksken zien:
-
- Auto: Exige
Het enige dat we nog eens moeten nagaan is de rechtspraak erover. De wettekst is duidelijk. Die zegt ongeveer identiek en niet identiek. Wat ze op de technische controle zeggen is niet belangrijk.
Als er geen rechtspraak over bestaat ( wat redelijk onzeker is ) dan moet de rechter de wettekst volgen. Ik zou er in ieder geval geen gerechtskosten voor over hebben.
Als er geen rechtspraak over bestaat ( wat redelijk onzeker is ) dan moet de rechter de wettekst volgen. Ik zou er in ieder geval geen gerechtskosten voor over hebben.
- Yves
- Naam: Yves
- Auto: Elise Sprint 220 2019
- Contacteer:
Heb eens nagezien in de rechtspraak en niet direct iets te vinden ivm een vorige uitspraak.
- bartvdb
- Naam: Bart
- Auto: Elise S 2008
ik heb 80 euro boete betaald voor de sticker vooraan . nu heb ik een sneeuwruimer met velcro erop . ik heb ook over het nagenoeg gesproken maar 't helpt niet . PS MIJN GESTOLEN MOUNTAINBIKE HEBBEN ZE NOG NIET TERUG GEVONDEN . groeten van bart
- patje
- Auto: speedster 2.2
Ik denk erover om een alu plaatje in de clam te lijmen en zo de nummerplaat vast te schroeven . De clam is er momenteel toch af voor het plaatsen van een pro-alloy radiator te plaatsen
groetjes patje

groetjes patje
- mindp0wer
- Naam: Koen
- Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Vind Herman zijne truk anders ook niet slecht. Ga ik ook doen.

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
-
- Contacteer:
Vandaag met (lot(u)s uitdaging ) mijn lotus europa s voorzien van klein voorplaatje goed perfekt zichtbaar op de parking van de politie geparkeerd in kortrijk vlak ad ingang vd politieparking...er reden gedurig combis af en aan en er vlak langs.... wel een dikke 30 minuten daar geparkeerd gestaan... en ...niks van opmerking gekregen....mindp0wer schreef:Vind Herman zijne truk anders ook niet slecht. Ga ik ook doen.

Laatst gewijzigd door Herman op 03 feb 2010, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.