Porsche maakte veel lawaai en ging er hard vandoor.
Aan de geluidsmeting in de Bianchi bocht blijft hij mooi rechts, ver weg van de meetbox. Maar in het bos gaat hij ook rechts rijden terwijl de meetbox daar aan de rechtse kant staat ?!
Los van deze 2 plaatsen zijn er - volgens het filmpje - nog een paar plaatsen waar hij aan z'n rijlijnen zou mogen werken
de firma bike design (https://www.bike-design.com/home.php) verkoopt standaard dB killers voor motoren (hij zegt dat vandaag de dag een standaard motor 98 Db haalt!). Hij denkt dat het mogelijk moet zijn om deze aan te passen naar een uitlaat op een Lotus. Ze zijn ongeveer 15 cm lang. Met een beetje laswerk moet je ze op een autouitlaat kunnen zetten.
Hij stuur me een mail met info. Zodra ik deze heb, zet ik ze hieronder.
Indien interesse, stelt hij voor om met een auto naar daar te komen en hij wil dan wel eens verder uitzoeken of er iets mogelijk is.
Bij de eerste drie staat geen foto, enkel de prijs. De foto van de laatste drie is ook niet echt bindend. Waarschijnlijk kan je best even langskomen om te kijken wat er precies in past (als er iets in past), want van op een foto zal zoiets niet af te leiden zijn.
Met vriendelijke groeten,
Christophe Couckuyt
Bike Design
Vriesenrot 14
9200 Dendermonde (Belgium)