19&20/09/09 : VAB Autohappening - Zolder [foto's & comments]

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Plaats reactie
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Re: 19&20/09/09 : VAB Autohappening - Zolder [foto's & comments]

Bericht door ovi »

Ja, we kunnen zo nog wel effe doorgaan mar dan moeten we er beter een nieuwe topic over starten! ;)
"Mijn frustraties over de mannen der wet!" :lol:

Is inderdaad blijkbaar niet mogelijk om foto's te vinden? :oops:
Zijn er hier geen ervaringdeskundige die ergens wat foto's gevonden hebben?
Stonden nochtans genoeg mensen aan de kant en zelfs op het rechte stuk voor de pits die foto's stonden te nemen.
FKM had toch een fotograaf die wel zeker van ons allemaal een schoon fotoke op het rechte stuk heeft genomen!
Waar blijven die? We hebben er hard genoeg voor gewerkt! ;)
WimC
Auto: Elise S1

Bericht door WimC »

Heb à Frederic nog gevraagd, hij heeft veeeeel foto's.
Hij ging ze nog opladen.

Wim
wimvanbeeck
Naam: Wim
Auto: Elise S 220

Bericht door wimvanbeeck »

WimC schreef:Heb à Frederic nog gevraagd, hij heeft veeeeel foto's.
Hij ging ze nog opladen.

Wim

Hoi Wim,

ik zie dat jou Exige officieel te koop staat bij FKM, wat zijn de plannen, ik ben benieuwd

mvg

WIM
WimC

Bericht door WimC »

@ Wim
dit beestje is iets te wild voor mij. Dit is een perfecte wagen, maar ermee rijden (hoe compenserend ook) is veel vermoeiender dan een Elise.
Ik heb nu van verschillende dingen geproefd en kijk met meest plezier terug op mijn "Rover" Elise. Hopen fun, snel en zeer betaalbaar.
Allé, eigenlijk wil ik uw wagen Wim, want een mooie Elise Mét de Rover motor in het geel van mijn Exige is p-e-r-f-e-c-t !
Concreet weet ik nog niets, de MkIII die er nu toch blijkbaar "zou" aankomen interesseert me natuurlijk, maar ik wil de periode wél overbruggen met een Lotus.
Ik weet 1 ding zeker: het wordt terug een Elise en geen Exige meer, maar het kan in een vork zitten van een goedkope import Mk1 uit UK tot een nieuwe CR (alhoewel ik die wel iets te traag vind...)...heb wel op Zolder met véél interesse naar de Elise S (met Rover motor 160pk) van Roland B (denk ik)gekeken.
Eerst wachten op de centen van de Exige, ondertussen rustig uitkijken. Ik ben totaal niet gehaast.

Wim
wimvanbeeck
Naam: Wim
Auto: Elise S 220

Bericht door wimvanbeeck »

WimC schreef:@ Wim
dit beestje is iets te wild voor mij. Dit is een perfecte wagen, maar ermee rijden (hoe compenserend ook) is veel vermoeiender dan een Elise.
Ik heb nu van verschillende dingen geproefd en kijk met meest plezier terug op mijn "Rover" Elise. Hopen fun, snel en zeer betaalbaar.
Allé, eigenlijk wil ik uw wagen Wim, want een mooie Elise Mét de Rover motor in het geel van mijn Exige is p-e-r-f-e-c-t !
Concreet weet ik nog niets, de MkIII die er nu toch blijkbaar "zou" aankomen interesseert me natuurlijk, maar ik wil de periode wél overbruggen met een Lotus.
Ik weet 1 ding zeker: het wordt terug een Elise en geen Exige meer, maar het kan in een vork zitten van een goedkope import Mk1 uit UK tot een nieuwe CR (alhoewel ik die wel iets te traag vind...)...heb wel op Zolder met véél interesse naar de Elise S (met Rover motor 160pk) van Roland B (denk ik)gekeken.
Eerst wachten op de centen van de Exige, ondertussen rustig uitkijken. Ik ben totaal niet gehaast.

Wim
Hoi Wim,

we zullen ruilen, ik zal natuurlijk wel wat moeten opleggen, de mijne heeft PoBax zetels hé, goed voor de rug, wat denkt ge .......

WIM
WimC

Bericht door WimC »

...dan moeten we binnenkort eens afspreken bij Frederic ????

bel me maar eens dit WE, mijn gsm heb ik gestuurd via pm.

Wim
B-Art
Naam: Bart
Auto: Exige S2
Contacteer:

Bericht door B-Art »

Dit moet nu toch even geventileerd worden:
Na een zware werkweek waar ik amper ben thuis geweest lees ik vanmorgend de berichten van Herman over de flitsers bij Zolder... Ik al schik gezien ik daar ook gepasseerd ben.

En jawel, in de namiddag komt er een prachtige mail met een boete, niet van zondag maar de maandag erna op de E19 Km paal 18.2. Na passeren vanavond bleek dat ze dus van op de brug aan op en afrit Mechelen Noord stonden te flitsen. totaal onzichtbaar gezien dat in de bocht naar links onder dat stukje tunnel/brug is.

Leven facebook en Google, mijn flitser is "Luc Delboo" die zijn carrieère flitsend is begonnen als buschauffeur bij de "Gendarmerie" in Wilrijk (Jaren 80).
garage2mobgp.jpg
garage2mobgp.jpg (107.41 KiB) 3139 keer bekeken
Voor alle duidelijkheid is hij de tweede pipo links onder die verdacht veel op Marc Dutroux lijkt (Kan geen toeval zijn)

Na veel zwoegen is hij opgeklommen tot "Flits-Flik" (foto op dezelfde site gevonden waar ze dus trots zijn op hun activiteit)
multanova70.jpg
multanova70.jpg (102.41 KiB) 3139 keer bekeken
In z'n vrije tijd zit hij bij de racketlon-club. Voor de Racketlon-analfabeten zoals ikzelf:

Racketlon is een individuele meerkamp van vier verschillende racketsporten tussen twee spelers: TAFELTENNIS - BADMINTON - SQUASH - TENNIS. Een racketlon-wedstrijd bestaat uit een set in de vier racketdisciplines met telkens dezelfde puntentelling. De speler die cumulatief de meeste punten scoort is de winnaar van de wedstrijd.

Dus mocht iemand deze snodaard die sprekend op Dutroux lijkt, er een potje Racketlon tegen spelen, Ik speel mee volgende keer !!!
Moscow_Parad_2008_Ballist.jpg
Moscow_Parad_2008_Ballist.jpg (69.67 KiB) 3139 keer bekeken
Nu maar hopen dat de post in Limburg niet met vertraging werkt, want dan krijg ik morgen nog een boete ....
electroshock
Auto: nee, youngtimer Ridley

Bericht door electroshock »

B-Art schreef:Na veel zwoegen is hij opgeklommen tot "Flits-Flik" (foto op dezelfde site gevonden waar ze dus trots zijn op hun activiteit)
Bijlage:
Amusante thread.
Ik dacht dat gendarmes in hun vrije tijd op forums zoals deze meelezen.
Kwestie op de hoogte te blijven van snoodaardige hardrijders en hun soms niet reglementaire voertuigen. Maar ze doen dat allicht niet in hun vrije tijd maar gewoon tijdens de diensturen. In te boeken als vakliteratuur in de weekfiches, of zo.
Nog leuker om te weten dat zij hun status ook cultiveren op sites als "fiere flitsflikken".
Heb je geen link van zo een site, ik ben in een luie bui en dus te gewoon te lui om zelf te zoeken.
't Wordt nog leuker als zij ook beseffen dat wij op hun "flikken-sites" gaan meelezen ...

Ze zouden die hoge kepies en brede multanova's terug moeten invoeren.
:D :D :D

Delboo zijn klaskameraden hadden precies ook bijna allemaal een moustache.
Dat lijkt wel de Schimanski-fan club.
:lol: :lol: :lol:
Bijlagen
image_fmbg_0_9-1196159998.jpg
image_fmbg_0_9-1196159998.jpg (32.15 KiB) 3131 keer bekeken
Laatst gewijzigd door electroshock op 01 okt 2009, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

http://www.wegcode.be 't zit daar vol van (opgericht door enkele overijverige flikken (met teveel tijd)) ;-)
frederikR
Naam: Frederik
Auto: Elise MKII

Bericht door frederikR »

WimC schreef:@ Wim

Wim
wim

je mag altijd nog eens met je oud lief (de groene) komen rijden he :-)
of als je wil mag je ze deze winter adopteren, om in je garage te staan :-)

even los van de gele, blijft dit gewoon geen droom: (voor mij alvast wel)
http://videos.streetfire.net/video/Top- ... 174848.htm
GONE IN 6 SECONDS
Plaats reactie