Dit moet nu toch even geventileerd worden:
Na een zware werkweek waar ik amper ben thuis geweest lees ik vanmorgend de berichten van Herman over de flitsers bij Zolder... Ik al schik gezien ik daar ook gepasseerd ben.
En jawel, in de namiddag komt er een prachtige mail met een boete, niet van zondag maar de maandag erna op de E19 Km paal 18.2. Na passeren vanavond bleek dat ze dus van op de brug aan op en afrit Mechelen Noord stonden te flitsen. totaal onzichtbaar gezien dat in de bocht naar links onder dat stukje tunnel/brug is.
Leven facebook en Google, mijn flitser is "Luc Delboo" die zijn carrieère flitsend is begonnen als buschauffeur bij de "Gendarmerie" in Wilrijk (Jaren 80).

- garage2mobgp.jpg (107.41 KiB) 3140 keer bekeken
Voor alle duidelijkheid is hij de tweede pipo links onder die verdacht veel op Marc Dutroux lijkt (Kan geen toeval zijn)
Na veel zwoegen is hij opgeklommen tot "Flits-Flik" (foto op dezelfde site gevonden waar ze dus trots zijn op hun activiteit)

- multanova70.jpg (102.41 KiB) 3140 keer bekeken
In z'n vrije tijd zit hij bij de racketlon-club. Voor de Racketlon-analfabeten zoals ikzelf:
Racketlon is een individuele meerkamp van vier verschillende racketsporten tussen twee spelers: TAFELTENNIS - BADMINTON - SQUASH - TENNIS. Een racketlon-wedstrijd bestaat uit een set in de vier racketdisciplines met telkens dezelfde puntentelling. De speler die cumulatief de meeste punten scoort is de winnaar van de wedstrijd.
Dus mocht iemand deze snodaard die sprekend op Dutroux lijkt, er een potje Racketlon tegen spelen, Ik speel mee volgende keer !!!

- Moscow_Parad_2008_Ballist.jpg (69.67 KiB) 3140 keer bekeken
Nu maar hopen dat de post in Limburg niet met vertraging werkt, want dan krijg ik morgen nog een boete ....