Ik ben nieuw hier op het forum en nieuw in de Lotus wereld. Ik ben ook een liefhebber van de Lotus seven (Donkervoort, HKT-7, RCB-7), maar helaas de gebruiksvriendelijkheid van deze auto's zijn toch wat minder dan die van de Lotus Elise/Exige. Ik ben ook al jaren gecharmeerd van de Lotus Elise en Exige, maar het feit dat er vooral RHD te koop zijn, heeft me vooralsnog tegen gehouden om er een te kopen. Toch heb ik besloten om op zoek te gaan naar een goede Elise (Exige ligt buiten bereik van mijn budget denk ik). Het liefst een Elise met een Toyota motor, maar ook een goede Rover versie is niet uitgesloten (ook gezien mijn budget). Andere leuke opties voor mij zijn:
- goede stoelen met lende steun
- elektrische ramen
- hardtop
- airco
- voorkeur voor LHD
Ik woon in Nederland, dus zal de auto nog wel moeten importeren (mocht deze uit België komen). Mocht iemand een goede Lotus Elise weten te staan, liefst van een liefhebber die de auto goed heeft onderhouden, dan houd ik me aanbevolen. Mijn budget ligt rond de 15.000, kan nog wel wat naar boven, maar dan moet het natuurlijk wel precies zijn wat ik zoek

Dank voor jullie reactie!