Could this be the real Evora-contender ?
- Blue Darkness
- Berichten: 3056
- Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
- Naam: Gunther
- Auto: Esprit GT3
- Locatie: Linter (Belgium)
- Contacteer:
Re: Could this be the real Evora-contender ?
mooie wagen hoor!
en interessante technologie,
maar niet echt te vergelijken...
en interessante technologie,
maar niet echt te vergelijken...
- MacFreak
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 01 jun 2012, 11:45
- Auto: Tesla Roadster 2012
- Locatie: West-Vlaanderen
Re: Could this be the real Evora-contender ?
En waarom niet ?Blue Darkness schreef:mooie wagen hoor!
en interessante technologie,
maar niet echt te vergelijken...
- Coen
- Berichten: 1907
- Lid geworden op: 19 apr 2011, 10:23
- Naam: Coen
- Auto: Elise S2 111S
- Locatie: Amsterdam
Re: Could this be the real Evora-contender ?
LOL, dat maakt het dan wel weer leuk om de auto eens vaker te pakken.Spykerforce schreef: Coen: volgend die vriend van mij kost een tankje 3.5
Lotus Elise S2 111S & Porsche 997.2
- Blue Darkness
- Berichten: 3056
- Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
- Naam: Gunther
- Auto: Esprit GT3
- Locatie: Linter (Belgium)
- Contacteer:
Re: Could this be the real Evora-contender ?
De Evora (en consoorten) zijn ruimere, meer aangeklede wagens met veel meer GT-allures.MacFreak schreef:En waarom niet ?Blue Darkness schreef:mooie wagen hoor!
en interessante technologie,
maar niet echt te vergelijken...
De Tesla moet je vergelijken met Elise, Speedster en soortgenoten.
- Spykerforce
- Berichten: 445
- Lid geworden op: 17 nov 2011, 20:50
- Naam: Alex
- Auto: Elise S CR MY14
- Locatie: Leuven
- Contacteer:
Re: Could this be the real Evora-contender ?
Ik ben eens met Blue Darkness. De Tesla is in mijn ogen ook veel meer te vergelijken met een Elise/Elise ECE/Speedster. Evora is al een GT met *kuch* bagageruimte (hoeveel eigenlijk?).
Aanschafprijs is hoog, maar als je veel rijdt en van plan bent de auto lang te houden is het het koopje van de eeuw. Dan verdien je er alleen maar op hoe langer je hem hebt.
Aanschafprijs is hoog, maar als je veel rijdt en van plan bent de auto lang te houden is het het koopje van de eeuw. Dan verdien je er alleen maar op hoe langer je hem hebt.
Website voor fotografie: http://spykerforce.weebly.com/index.html
Facebookpagina voor fotografie: https://www.facebook.com/pages/Spykerfo ... 4747964510
Facebookpagina voor fotografie: https://www.facebook.com/pages/Spykerfo ... 4747964510
- wimvanbeeck
- Berichten: 1615
- Lid geworden op: 01 sep 2008, 14:14
- Naam: Wim
- Auto: Elise S 220
- Locatie: Lommel
- Spykerforce
- Berichten: 445
- Lid geworden op: 17 nov 2011, 20:50
- Naam: Alex
- Auto: Elise S CR MY14
- Locatie: Leuven
- Contacteer:
Re: Could this be the real Evora-contender ?
Klopt, bestaat jammer genoeg niet meer... MAAR moederbedrijf Paragon gaat de fabriek en de medewerkers gebruiken om auto-onderdelen te ontwikkelen. Ze nemen zelfs nog mensen aan! Ze gaan een uitklapbare spoiler ontwikkelen voor een niet nader te noemen auto
Website voor fotografie: http://spykerforce.weebly.com/index.html
Facebookpagina voor fotografie: https://www.facebook.com/pages/Spykerfo ... 4747964510
Facebookpagina voor fotografie: https://www.facebook.com/pages/Spykerfo ... 4747964510
- electroshock
- Berichten: 2983
- Lid geworden op: 18 jan 2009, 22:01
- Auto: nee, youngtimer Ridley
Re: Could this be the real Evora-contender ?
Eigenlijk jammer.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
- electroshock
- Berichten: 2983
- Lid geworden op: 18 jan 2009, 22:01
- Auto: nee, youngtimer Ridley
Re: Could this be the real Evora-contender ?
... wanneer komt de 'retro'-test ?
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
-
- Berichten: 69
- Lid geworden op: 12 aug 2009, 23:15
- Auto: Elise MK1 +Artega GT
Re: Could this be the real Evora-contender ?
de Artega fabriek wordt opgesplitst in drie eenheden :
- een Artega gt onderhoudscentrum geleid door de vroegere werkleider.Herstelling en onderdelen geen probleem dus .
- een afdeling "Karosserie -dynamiek" .K'wist ook niet wat het was maar daar bedoelen ze beweegbare spoilers mee.
- een afdeling "elektromobiliteit" .Vermoedelijk de Artega SE als testvoorwerp.
Dhr Frers die Artega origineel had opgestart heeft dus de hele firma terug in handen , hij heeft alle activa en personeel nu overgenomen. De gebouwen waren nog zijn eigendom.
Ik vermoed dat hij nog verdere plannen heeft met Artega .
Van mij mag het zo blijven : 120 exemplaren gebouwd , exclusiviteit gegarandeerd.
- een Artega gt onderhoudscentrum geleid door de vroegere werkleider.Herstelling en onderdelen geen probleem dus .
- een afdeling "Karosserie -dynamiek" .K'wist ook niet wat het was maar daar bedoelen ze beweegbare spoilers mee.
- een afdeling "elektromobiliteit" .Vermoedelijk de Artega SE als testvoorwerp.
Dhr Frers die Artega origineel had opgestart heeft dus de hele firma terug in handen , hij heeft alle activa en personeel nu overgenomen. De gebouwen waren nog zijn eigendom.
Ik vermoed dat hij nog verdere plannen heeft met Artega .
Van mij mag het zo blijven : 120 exemplaren gebouwd , exclusiviteit gegarandeerd.