(ik verkoop niet graag het vel voor de beer geschoten is)
WIE/WAT/WAAROM
De laatste jaren ben ik wat minder actief geweest in de Lotusscene en dit komt eigenlijk door -tig verschillende redenen, redenen die ik hier niet nogmaals ga herhalen ... Toch is er één iets wat zeer belangrijk is geweest de laatste jaren ... Elise ... mijn 8 jarige dochter. Sinds zij er is begon ik echt minder en minder te rijden met m'n Lotus, (melig-modus:on) omdat ik mijn vaderschap serieus nam en ook wel graag bij m'n gezin was. (melig-modus:off) Elise is nu wat ouder en kan al es alleen uit de voeten of makkelijker bij familie of grootouders blijven.
Anderzijds...
Is een roadster (de Elan) 'als tweezitter' een struikelblok om zoals we hier in West-Vlaanderen zeggen "tegoare" (samen) op stap te gaan. Bijgevolg de Elan meer en meer bleef staan. Ben op dat vlak nog van den ouden stempel zijnde "samen uit, samen thuis".
Ook zoals ik al eerder aangaf stelde ik me de vraag ... "ben ik de Elan beu?" ... neen, elke keer ik er een ritje mee deed (weliswaar kort - voor bovenstaande redenen) overviel me het gevoel welk een fantastisch wagentje dit wel is. Ook is het een feit dat Lindsay totaal niet met de Elan wilde rijden. Dus qua inzetbaarheid was de Elan geen topper ... toch blijf ik er van houden en blijft de Elan in mijn bezit. (collectie opbouwen hé


Zodoende ben ik begin dit jaar beginnen zoeken naar een extra of vervangspeeltje met een bredere inzetbaarheid. Lindsay moet er willen mee rijden (automaat), Elise moet meekunnen dus 4-zitter en 'es iets anders' voor mezelf. Daar Lotus me zeer nauw aan het hart ligt ... was de keuze snel gemaakt ...
... het moest een Evora 2+2 IPS worden!
Vervolg op het verhaal komt binnenkort ... DE ZOEKTOCHT.
Shortcuts:
Deel 1 : WIE/WAT/WAAROM
Deel 2 : DE ZOEKTOCHT
Deel 3 : THE UNICORN (dit deel)
Deel 4 : OPHALEN/LEVERING
Deel 5 : LEVEN MET EEN EVORA
Nog geen tijd gehad voor degelijke foto's, maar dit is 'm (of ze) geworden.