Openbare verkoop inbeslaggenomen wagens (oa. Exige CUP240)

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Reiger
Naam: Raf
Auto: Elise S

Openbare verkoop inbeslaggenomen wagens (oa. Exige CUP240)

Bericht door Reiger »

Hier staan mooie exemplaartjes tussen. Ook een exige met 17km op de teller.

http://www.patrimoniumdiensten.be/inter ... 509CAT.pdf
Laatst gewijzigd door Frederik op 07 mei 2009, 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: onderwerpen samengevoegd & titel aangepast
Exploded
Naam: Gert
Auto: Elise MK1

Re: Openbare verkoop

Bericht door Exploded »

Ik ben al een paar keer op zo een verkoop geweest, oa voor een Esprit, maar dat valt heel lelijk tegen. Voor koopjes ben je er aan het verkeerde adres, vrees ik.
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Exploded schreef:Ik ben al een paar keer op zo een verkoop geweest, oa voor een Esprit, maar dat valt heel lelijk tegen. Voor koopjes ben je er aan het verkeerde adres, vrees ik.
Hangt grotendeels af van welk/hoeveel publiek erop afkomt en welke interesse er in is.

Had ik momenteel meer centen gehad had ik wel een bod durven doen op die Exige...
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

Als ge tussen de lijntjes kan lezen staat het ganse zootje reeds 3 jaar stil...

Van de race wagens zijn er verschillende zonder motor...
andere met kapotte motor (olie) of transmissie... zal iets zijn voor de echte freaks (lees buitenlanders)

en bijna geen enkele wagen heeft papieren er is er ene met een copy ve inschrijvingsbewijs ?,

het echt intressantse zijn de beide trailers meschien....

eigenaardig geen schriftelijk biedingen ?...
frederikR
Naam: Frederik
Auto: Elise MKII

openbare verkoop inbeslaggenomen Exige CUP 240

Bericht door frederikR »

voor de liefhebbers mss de moment om ne slag te slaan

in luik te koop (geconfisceerd en verkocht door de overheid)

gisteren in het nieuws: http://www.iwatch.be/2007/player.html?c ... uws_3_laat (vanaf 8'50")

cataloog, info en lastencohier http://www.patrimoniumdiensten.be/inter ... 140509.htm

hoe kon je weer zien aan chassisnr of ie links of rechts was?
alleszinds met 17km op de teller kan er toch nog ni veel mee gebeurd zijn
lastencohier vermeldt wel dat er boven het bod nog eens 10% kosten worden aangerekend (op zijn belgisch)
GONE IN 6 SECONDS
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Re: openbare verkoop inbeslaggenomen Exige CUP 240

Bericht door ovi »

Was weer goe gefilmd!
Altijd maar die enen kant v/d hangar en dus niet kunnen zien wat er aan de andere kant nog allemaal stond. I.p.v. eens even met die camera rond te gaan.
"Dit bv. is een oldtimer" zei hij i.p.v. van gewoon te zeggen dat het een E-type is! :lol:
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Re: Openbare verkoop inbeslaggenomen wagens (oa. Exige CUP240)

Bericht door Frederik »

repost :mrgreen:

Heb beide onderwerpen samengevoegd.
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Ik vond het ook een grappige reportage, bij de Porsche 996 GT3 RS zei de meneer (ambtenaar) in de reportage "met deze zou je enkel op circuit kunnen rijden".

Een tijd geleden toen ik de wagens en documenten heb bekeken kon je terugvinden dat de GT3 RS eigenlijk geen papieren (meer?) heeft.

Zo zie je maar dat de mensen die daarmee bezig zijn totaal geen kennis hebben van wat er gebeurt én zelfs niet eens de wagens, nog wetgeving kennen. Jammer, maar misschien interessant voor een mogelijke koper ;-)
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

Ik sprak onlangs met vershillende buitenlanders hier terloops over en er is overal al bekendheid hieromtrent, er wordt zoveel poeha rond gemaakt dat het een meer een show zal worden dan een verkoop en zodoende zullen er altijd zijn die een kat (auto) in een zak kopen om show te geven aan buitensporige prijzen....

De overheid moet ook heel goed weten dat de autoverkoop in zak en as zit door zulke reclame media show campagne hiervoor te voeren ...

Ps Als ge kijkt naar de neerliggende kant vd ruitenwisser vd wagens kunt ge zien of het een lhd of rhd is..... Ik denk aan de km stand en bouwjaar vd gele lotus te zien moeten deze wagens al meer den 2 a 3 jaar stilstaan.... ook zijn er wagens zonder papieren en zonder motoren.... en er komen nogal eens
verassingen naar boven bij lang in beslag gestane wagens...
Yves
Naam: Yves
Auto: Elise Sprint 220 2019
Contacteer:

Bericht door Yves »

Twijfelde even of ik naar het nieuws een het kijken was of dat sketch up al begonnen was, die man wist dus niet wat ie vertelde.
Nu ja die mensen verkopen gewoon, je ken niet verwachten dat ie vandaag alles over auto's weet en morgen alles over pc en overmorgen ...

Ik heb ooit ook eens naar zo'n verkoop geweest en werd toen ook een knappe wagen verkocht voor niet zo heel veel geld, ik was toen ook op de hoogte dat ook die wagen geen papieren had. De koper was dolgelukkig, maar vraag me af of die weet wat die gekocht heeft.

Zou je op legale manier niet meer aan papieren kunnen geraken? Denk dat dit moet kunnen. Al vrees ik wel dat je een tijdje zoet zal zijn natuurlijk.
Plaats reactie