hellow
vraagje aan zij die al anti rammel deurpinnen hebben gestoken op hun MKII
helpt het, welke gebruikt, ondertussen betere gezien?, DIYtips?
thanks
voor zij die het in keulen horen donderen:
http://www.eliseparts.com/products.php?product=48
http://www.elise-shop.com/anti-rattle-d ... p-613.html
http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=2313
anti rammel deurpinnen DIY-handleiding en gebruikerservaring
-
- Naam: Frederik
- Auto: Elise MKII
anti rammel deurpinnen DIY-handleiding en gebruikerservaring
GONE IN 6 SECONDS
- patje
- Auto: speedster 2.2
Re: anti rammel deurpinnen DIY-handleiding en gebruikerservaring
Ik heb deze op speedy gestoken,was op 5 min gedaan.
Afgetekend waar de originele zaten, uitdraaien en andere erin.
Bij mij was het alvast een hele verbetering, aanrader dus
groetjes patje
Afgetekend waar de originele zaten, uitdraaien en andere erin.
Bij mij was het alvast een hele verbetering, aanrader dus

groetjes patje
-
- Naam: Dirk
- Auto: Ne witte
Gisteren mijn droom waargemaakt en een Elise MkII gekocht. Vandaag al meteen naar het werk ermee gereden (zelfs met het winterse weer, wat voorzichtig zijn).
Nu hoor ik rechts achter mij (het is een RHD) een stevig rammel geluid (metaal op metaal) en ik denk dat het de deuren wel eens kunnen zijn.
Heeft iemand al hetzelfde meegemaakt (Ik weet ook dat je van een elise iets meer "ambient noise" mag verwachten, maar dit is wat irritant (en als het de deuren niet zijn is het misschien iets waar ik naar moet kijken)
Alvast bedankt
Dirk
Nu hoor ik rechts achter mij (het is een RHD) een stevig rammel geluid (metaal op metaal) en ik denk dat het de deuren wel eens kunnen zijn.
Heeft iemand al hetzelfde meegemaakt (Ik weet ook dat je van een elise iets meer "ambient noise" mag verwachten, maar dit is wat irritant (en als het de deuren niet zijn is het misschien iets waar ik naar moet kijken)
Alvast bedankt
Dirk
Neen de sticker is GEEN Scapa logo...
De S1 staat voor de deur dus binnenkort actie!
De S1 staat voor de deur dus binnenkort actie!
- mindp0wer
- Naam: Koen
- Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Rammelt de deur ook als je met de deur dicht aan de buitenkant de deur wat beweegt zonder ze open te doen?ddez schreef:Gisteren mijn droom waargemaakt en een Elise MkII gekocht. Vandaag al meteen naar het werk ermee gereden (zelfs met het winterse weer, wat voorzichtig zijn).
Alvast bedankt
Dirk
@frederikr: Ik heb die van de Elise shop geplaatst, dat is echt niet moeilijk, zelfs zonder aftekenen, zorg voor wat "rondellen" (van die ronde, platte metalen ringen met een gaatje in het midden) en je kan dat zelf een beetje afstellen tot de deur zonder schuren vlot dichtgaat. Bij mij heeft het in ieder geval geholpen.

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
-
- Auto: Elise S1
Frederik,
heb ze reeds 2 keer gestoken. Gewwon deze van Ivo bij FKM gekocht, oude uitgedraaid en de nieuwe erin...niks meer.
Effect is wel duidelijk, alleen heb ik de indruk dat je de deur een beetje harder moet toeslaan.
Wim
heb ze reeds 2 keer gestoken. Gewwon deze van Ivo bij FKM gekocht, oude uitgedraaid en de nieuwe erin...niks meer.
Effect is wel duidelijk, alleen heb ik de indruk dat je de deur een beetje harder moet toeslaan.
Wim