Heuvelklim te Cassel
-
- Auto: geen
- Contacteer:
Heuvelklim te Cassel
Laatst gewijzigd door Frederik op 02 mei 2009, 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: foto's geüploaded (gelieve dat in de toekomst ook te doen, dank)
Reden: foto's geüploaded (gelieve dat in de toekomst ook te doen, dank)
-
- Contacteer:
Re: Heuvelklim te Cassel
Laatst gewijzigd door Frederik op 02 mei 2009, 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: foto's geüploaded (gelieve dat ook te doen in de toekomst, dank)
Reden: foto's geüploaded (gelieve dat ook te doen in de toekomst, dank)
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Mooie foto's, mooi deelnemersveld.
Heb je meer info over die rit?
ps. gelieve in de toekomst foto's te uploaden als ze breder zijn en de layout verstoren. Ik heb het deze keer voor U gedaan
Door de foto's te uploaden naar het forum blijven deze ten allertijde beschikbaar en zullen de foto's ook nooit verdwijnen uit deze thread. Het zou zonde zijn dat na 1 jaar foto's gewist worden en hier dan enkel rode kruisjes overblijven. Bedankt.
ps. gelieve in de toekomst foto's te uploaden als ze breder zijn en de layout verstoren. Ik heb het deze keer voor U gedaan

9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
-
- Contacteer:
Dit is geen rit dit evenement vind altijd plaats op 1 mei te casselFrederik schreef:Mooie foto's, mooi deelnemersveld.
ps. gelieve in de toekomst foto's te uploaden als ze breder zijn en de layout verstoren. Ik heb het deze keer voor U gedaanDoor de foto's te uploaden naar het forum blijven deze ten allertijde beschikbaar en zullen de foto's ook nooit verdwijnen uit deze thread. Het zou zonde zijn dat na 1 jaar foto's gewist worden en hier dan enkel rode kruisjes overblijven. Bedankt.
smorgens komt men allemaal samen in cassel en daarna mag men tussen 10u en 12u 30 hun wagens showen op de casselberg men start beneden aan de berg naar boven,men mag dit zoveel keer doen als men wil het traject is 1.4km lang. er waren heel veel wagens aanwezig van de begin jaren 20 tot de jaren.. en veel volk ook aan de voet van de berg
vroeger was dit een wedstrijd heuvelklim dan was dit in een zo korte mogelijke tijd naar boven rijden toen was dit rally wagens circuit wagens formule 3000 enz...
nu is dit een traditie geworden voor oldtimers en exclusieve+kitcars maar er is geen wedstrijd meer aan verbonden
smiddags gaat men dan allen samen gaan eten denk ik
vermoedelijk moet men zich wel op voorhand inschrijven maar over dit evenement vind je nergens iets terug op het net enkel op de site van cassel zelf staat het evenment dat het plaats vind tussen 10uen12u30 meer hierover is er niks te vinden