Flitspalen Belgie
- Vich
- Naam: Virginie
- Auto: Elise MK1
Flitspalen Belgie
Weet er iemand een handige site waar de flitspalen en vieze vuilbakken van Belgie vermeld staan (althans die op de autosnelwegen)? Ik schrok een aantal dagen geleden nog toen ik aan aangename snelheid voorbij Eke reed... . Staan er daar toch ook wel nieuwe zeker... . En als ge een tijdje niet in Belgie zijt geweest, ´t is precies of ze schieten als paddestoelen of liever gezegd onkruid uit de grond... .
Thanks
Thanks
Seize the day
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Re: Flitspalen Belgie
En dan gaan de paljassen nu ook nog 200 flitsplalen plaatsen aan de overwegen!!!
En dan dat gezever dat het voor de veiligheid is?
Als het dus rood wordt slaagt ge vanaf nu maar alles dicht aan de spooroverwegen of anders hebt ge prijs.
Gewoon weeral vuil trukske om ons nog wat meer eurokes lichter te maken!
Ze konden ook gewoon een camera plaatsen waarop ze kunnen zien dat er iemand tussen de slagbomen slalom rijd wat zogezegd hun bedoeling is.
Nee ze gaan gewoon vanaf het rood wordt flitsen ook al hebt ge eerst geen oranje om u te waarschuwen...
Wat een apenland is dat hier toch!

Als het dus rood wordt slaagt ge vanaf nu maar alles dicht aan de spooroverwegen of anders hebt ge prijs.

Gewoon weeral vuil trukske om ons nog wat meer eurokes lichter te maken!
Ze konden ook gewoon een camera plaatsen waarop ze kunnen zien dat er iemand tussen de slagbomen slalom rijd wat zogezegd hun bedoeling is.
Nee ze gaan gewoon vanaf het rood wordt flitsen ook al hebt ge eerst geen oranje om u te waarschuwen...
Wat een apenland is dat hier toch!
-
- Naam: Henk-Jan
- Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Er vallen
bij jullie geen doden op de overwegen?

If you always do what you always did, you always get what you always got.
- ovi
Henkie, als het juist rood wordt is er nog GEEN trein hé! Da bedoel ik dus.HJ2 schreef:Er vallenbij jullie geen doden op de overwegen?

Met een camera te plaatsen om mensen te filmen die tussen de GESLOTEN slagbomen rijden konden ze de echte gekken ook beboeten maar ze gebruiken dit weer om gewoon de kas nog meer te vullen das wat ik wil zeggen.
Ik moet alle dagen de meest gesloten overweg van België over in Haacht.Deze spooroverweg is 6 uur op 24 uur gesloten, heeft zelfs al in de krant gestaan.
Daar staat ge gemiddeld 5 minuten te wachten voor er een trein afkomt. Als ge pech hebt stopt die dan juist voor de bareel maar de slagbomen blijven dicht tot hij terug vertrokken is omdat hij dus de rijbaan nog moet passeren.
Als ge nog meer sjans hebt blijft de boel nog gesloten tot er een andere trein van de andere kant komt en zo gebeurt het dat de slagbomen soms meer dan 15 minuten gesloten blijven!

Dus de ongevallen die gebeuren zijn niet doordat ge nog juist effe oversteekt als het pas rood geworden is of omdat je niet meer op tijd kunt stoppen.
Flitsers hebben al lang NIETS meer met veiligheid te maken in België!!!
-
- Naam: Henk-Jan
- Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
ONTSPAN! 

If you always do what you always did, you always get what you always got.
- ovi
Valt da op dat ik mij daar een beetje kan in opjagen?HJ2 schreef:ONTSPAN!

- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Dan liever flitspalen aan een overweg dan in het wilde weg op de autoSNELweg.
@Vich : koop u een tomtom (GPS) daarop kan je alle flitspalen via database op internet updaten. Als je dan een flitspaal nadert dan geeft je tomtom een geluid naar keuze.
@Vich : koop u een tomtom (GPS) daarop kan je alle flitspalen via database op internet updaten. Als je dan een flitspaal nadert dan geeft je tomtom een geluid naar keuze.
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
- ovi
Ik had mijnen TomTOm juist een keer bijgewerkt op de computer voor ik naar u kwam maar die 2 nieuwe stonden er toch nog niet op!Frederik schreef:Dan liever flitspalen aan een overweg dan in het wilde weg op de autoSNELweg.
En ze gaan die andere flitspalen niet weghalen hé Federik

In Haacht gaan ze er nog 8!!! bijplaatsen bv.

Binnekort koop ik mij zo'n 40 km/u otoke.

- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Klopt, die zijn pas nieuw (Eke en Merelbeke) en het database systeem van/via tomtom is ook niet onfeilbaar. Maar een grote hulp en toch redelijk correct, er zijn ook landen dat het verbieden.ovi schreef:Ik had mijnen TomTom juist een keer bijgewerkt op de computer voor ik naar u kwam maar die 2 nieuwe stonden er toch nog niet op!
Ik heb geen problemen met flitspalen aan kruispunten en spoorwegen. Als het rood is moet je stoppen en daarmee basta. Sorry maar ik ben het niet met je eens hierover. Ik kan me soms druk maken aan mensen die er nog snel tussendoor glippen of al vertrekken als de witte lampen nog niet branden.ovi schreef:En ze gaan die andere flitspalen niet weghalen hé Federikze gaan er gewoon nog eens 200 extra bijplaatsen aan overwegen en ook komen er nog alle dagen andere bij.
In Haacht gaan ze er nog 8!!! bijplaatsen bv.![]()
Binnekort koop ik mij zo'n 40 km/u otoke.
Ik wil maar zeggen ik heb geen problemen met flitspalen op gevaarlijke punten zoals kruispunten, overwegen, aan scholen... Ik heb eerder een probleem met een flitspaal of flitsauto op een autoSNELweg. Op een autosnelweg is het 'pure' poenpakkerij, op de andere punten heeft het nog iets te maken met veiligheid.
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer: