Ik vroeg me af of een 16 inch velg van een elise mk 1 op een Exige mk1?
Ik vraag dit om wellicht een 16 inch reserve tenemen voor als ik een kapotte band heb met de Exige,kan ik er in ieder geval mee thuis geraken.
Past 16 inch Elise op Exige
- Backtobasics
- Naam: Mark
- Auto: S1 Exige
-
- Naam: Emiel
- Auto: Motorsport/Exige S1
Re: Past 16 inch Elise op Exige
Mark,
Velg past vast wel, maar je zit wel met welk wiel wil je vervangen? Voor of achter? Zit namelijk toch wel wat hoogte verschil in.
http://www.wheel-size.com/calc/?wheel1= ... m&scl=50mm
Lid van de anwb worden ?
Velg past vast wel, maar je zit wel met welk wiel wil je vervangen? Voor of achter? Zit namelijk toch wel wat hoogte verschil in.
http://www.wheel-size.com/calc/?wheel1= ... m&scl=50mm
Lid van de anwb worden ?

- Backtobasics
- Naam: Mark
- Auto: S1 Exige
Ok,velg past dus.....right,thnx.
Ik ga ervan uit dat ik niks lek rijd maarja.....heb wel spuitbus bij onderweg maar daar heb ik niks aan als er een flinke jaap in zit.
Banden omtrek had ik al rekening mee gehouden en zoek er gewoon een band bij die het beste bij beide komt,tenzij niet anders dan een nieuwe anders een gebruikte oude,die vind ik hier vast nog wel een.
Heeft er iemand toevallig nog een velg liggen 16 inch?Hoeft geen supermooi exemplaar te zijn......
Ik ga ervan uit dat ik niks lek rijd maarja.....heb wel spuitbus bij onderweg maar daar heb ik niks aan als er een flinke jaap in zit.
Banden omtrek had ik al rekening mee gehouden en zoek er gewoon een band bij die het beste bij beide komt,tenzij niet anders dan een nieuwe anders een gebruikte oude,die vind ik hier vast nog wel een.
Heeft er iemand toevallig nog een velg liggen 16 inch?Hoeft geen supermooi exemplaar te zijn......
-
- Naam: Emiel
- Auto: Motorsport/Exige S1
Mail Marten eens , die heeft van alles liggen.