Mooi,
Mooi project
Dus binnen afzienbare tijd een Europa terug op de weg en/of circuit
Je wil een lookalike van een Lotus 47 maken zeg je
Bedoel je dan zowel uiterlijk als innerlijk, motorisch bedoel ik, en heb je al wat op het oog?
Was de auto nog volledig voor je hem of haar ( voor mij is mijn Europa vrouwelijk) uit elkaar haalde?
Wil je altijd wat raad geven als je iets moet weten in verband met de Europa, alhoewel er veel verschillen zijn tussen mijn Europa Special en uw of jullie Europa S2
Weet dat de Europa dit jaar 50 jaar wordt, eerste model de Europa S1 werd in december voorgesteld op het Autosalon in De UK, eerste exemplaren werden pas in februari 1967 geleverd, maar 1966 wordt aanzien als geboortejaar van de Europa
Ben daarom beetje bezig met de geschiedenis van de Europa, ben van plan dit op mijn topic te zetten, nog deze maand zet ik daar al een eerste hoofdstuk van.
Dat je de Europa wil bouwen zoals je zelf wil, is je volste recht, het is uw auto, zelf heb en tracht ik mijn Lotje origineel te houden, maar dat heeft alles te maken met het feit dat ik mijn auto van mijn jeugd terug wilde, is daarom ook gespoten in dezelfde kleur als toen, nu 42 jaar geleden al
Ik verwacht wel foto,s van de vorderingen hier te zien
Veel succes in elk geval