beste,
op mijn lotus elise R heb ik momenteel een lotus stage 2 uitlaat zitten.ik vind deze te luid.
hebben jullie een voorstel welke ik zou kunnen plaatsten?
aanbod is vrij groot,wel geen standard.
ik zoek iets tussen standard en stage 2 van geluid
lotus elise R uitlaat
-
- Naam: Jan
- Auto: Élise cup 250
- Coen
- Naam: Coen
- Auto: Elise S2 111S
Re: lotus elise R uitlaat
Tussen standaard (stage 0) en stage 2 zit een stage 1 uitlaat 

Lotus Elise S2 111S & Porsche 997.2
-
- Naam: rony
- Auto: Evora S sportracer
Op onze s3 zit een stage 1 uitlaat... met dak erop best ok, open mag het misschien iets meer zijn voor ons. Kwestie van beide te testen en af te wegen!
If i cannot drive a Lotus in heaven... I shall NOT go!
- stekki
- Naam: Stijn
- Auto: no lotus
2bular kan je zo luid of stil hebben als je maar wil EN goede kwaliteit.
Light is not right
-
- Naam: Joost
- Auto: Elise S1
Mijn Exige s2 destijds gekocht met een stage 2. Fraai maar veel te luid voor mij.
Terug de originele stage 1 er op gelegd. Eerlijk gezegd is dat te braaf.
Heb sinds enkele dagen een Larini sports system. Werkelijk fantastisch! Ik kan er bij lage toeren en snel schakelen heel beschaafd mee rijden. Maar eens op het gas en in toeren gebeurt er echt wat. Ik vind een prima brug tussen stage 1 en 2. Maar........een Larini krijgt pas na meerdere km haar definitief geluid heb ik gehoord.
Terug de originele stage 1 er op gelegd. Eerlijk gezegd is dat te braaf.
Heb sinds enkele dagen een Larini sports system. Werkelijk fantastisch! Ik kan er bij lage toeren en snel schakelen heel beschaafd mee rijden. Maar eens op het gas en in toeren gebeurt er echt wat. Ik vind een prima brug tussen stage 1 en 2. Maar........een Larini krijgt pas na meerdere km haar definitief geluid heb ik gehoord.

don't grow up; it's a trap
- YvoTuk
- Naam: Yvo Tuk
- Auto: Elise S1/Evora
- Contacteer:
Dat geld eigenlijk voor alle uitlaatsystemen...
Althans, als het absorptie dempers zijn.
Wat er gebeurt is dat het dempingsmateriaal achter de geperforeerde pijp in de demper voorzien van een laagje 'coke'.(*) Dat is een soort verbrandings-afval.
Dat laagje zorgt ervoor dat de uitlaat na verloop van tijd toch wat anders gaat klinken, de engelsen zeggen dan de uitlaat 'coked up' is.
(*)niet te verwarren met het witte spul wat sommige mensen in hun neus scheppen.
Nu maar eens zien of we ineens heel veel uitlaten gaan verkopen in een bepaald circuit omdat ze deze post half gelezen hebben 
Althans, als het absorptie dempers zijn.
Wat er gebeurt is dat het dempingsmateriaal achter de geperforeerde pijp in de demper voorzien van een laagje 'coke'.(*) Dat is een soort verbrandings-afval.
Dat laagje zorgt ervoor dat de uitlaat na verloop van tijd toch wat anders gaat klinken, de engelsen zeggen dan de uitlaat 'coked up' is.
(*)niet te verwarren met het witte spul wat sommige mensen in hun neus scheppen.