Na de zomer wil ik mijn s1 misschien weg doen
(Voor een s2 dan) , ik wil eens iets anders.
Nu ben ik al eens aant loere opt net
Nu zie ik een Lhd 122pk 18000€
Of een Rhd 111r 192pk 18000€
Wat zou jij kieze !
Of is het beter gewoon te blijve rijde met de s1 . (Omdat ik toch bij een elise blijf)
Omdat ik zie dat er mense zijn die van s2 terug na s1 gaan !
Ik rij al bijna 4 jaar met mijn s1 en prijzen zijn in mijn ogen gebleven.
Is dit ook nog het geval met de s2 die nu 18000€ kost , wat koste deze wagen zo een 4 jaar gelede ?
Welke keuze ?
- larsy
- Naam: Lars
- Auto: Elise S1
Welke keuze ?
Laatst gewijzigd door larsy op 09 mei 2014, 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- Coen
- Naam: Coen
- Auto: Elise S2 111S
Re: Welke keuze ?
Bij Van der Kooi (Nederlandse Lotus importeur) staat deze te koop in opdracht van en particulier. De eigenaar ken ik wel en kan je er zo mee in contact brengen. Het is een hele nette S2 mocht je serieus op zoek gaan.
http://voorraad.autodatawheelerdelta.nl ... 8-e91072ce
RHD of LHD: Ik prefereer LHD, toch iets wat we gewend zijn al heeft RHD wel iets.
Prijzen blijven denk ik aardig stabiel en zal niet heel veel meer in wijzigen.
Een 120pk Rover of 192PK Toyota? Rij maar eens met beide, ze hebben verschillende karakters en het een zal je beter liggen dan het andere. Als je het motor karakter van de S1 erg kunt waarderen zou ik bij de Rover blijven maar een kijkje in de keuken van de Toyota's kan natuurlijk nooit kwaad.
http://voorraad.autodatawheelerdelta.nl ... 8-e91072ce
RHD of LHD: Ik prefereer LHD, toch iets wat we gewend zijn al heeft RHD wel iets.
Prijzen blijven denk ik aardig stabiel en zal niet heel veel meer in wijzigen.
Een 120pk Rover of 192PK Toyota? Rij maar eens met beide, ze hebben verschillende karakters en het een zal je beter liggen dan het andere. Als je het motor karakter van de S1 erg kunt waarderen zou ik bij de Rover blijven maar een kijkje in de keuken van de Toyota's kan natuurlijk nooit kwaad.