Lotus Classics (Oldtimers)
-
- Auto: Geen
Lotus Classics (Oldtimers)
Hallo iedereen,
Zijn er hier Lotus Classic eigenaars ?
Het zou tof zijn om hiervan een vaste Topic van te maken....
En wie weet een Lotus Classic Day !
Vincent
Zijn er hier Lotus Classic eigenaars ?
Het zou tof zijn om hiervan een vaste Topic van te maken....
En wie weet een Lotus Classic Day !
Vincent
- vasseur
- Auto: Elise s1 - Elan+2
Re: Lotus Classics (Oldtimers)
Jups ik heb er 2 de Elan+2 van 1971 en de Esprit s1 van 1977 ik weet dat er nog veel forum leden zijn met classic lotussen. en veel mensen die het forum bekijken maar nog geen lid zijn . Dus mensen maak u lid het kost niets en het is een verrijking van uw hobby.
foto's van mijn wagens vind je in de treed mijn garage.
Greeds Vasseur Pascal
foto's van mijn wagens vind je in de treed mijn garage.
Greeds Vasseur Pascal
Laatst gewijzigd door vasseur op 07 apr 2009, 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- JeanVM
- Auto: Lotus Esprit S1
Altijd interessant om hiervoor een aparte afdeling te maken en misschien een meeting te organiseren, de vraag is natuurlijk of er voldoende zijn om mee te doen.
En met oldtimers zijn er altijd wel probleempjes, de forum kan gebruikt worden om elkaar te helpen.
Jean
En met oldtimers zijn er altijd wel probleempjes, de forum kan gebruikt worden om elkaar te helpen.
Jean
Mijn dagelijkse schot Lotus: Excel BRG
- lotusbert
- Auto: 2-11 / Elan Sprint
Elan Sprint 1968
1 x meegedaan in kemmel met de historic van jullie en is een beetje tegengevallen. Teveel volk en veel te traag. Ik rij liever mee met de moderne wagens
Bert
1 x meegedaan in kemmel met de historic van jullie en is een beetje tegengevallen. Teveel volk en veel te traag. Ik rij liever mee met de moderne wagens
Bert
- Dirk510
- Naam: Kestelyn Dirk
- Auto: geen
Als mede oprichter en secretaris van het "Kemmel Historic Comité", zou ik het echt fijn vinden om Lotus forum vrienden te mogen verwelkomen op één van onze jaarlijkse, drie evenementen.
Graag zou ik de lotusforum vrienden met een Lotus van voor 1983 willen verwelkomen op de "8ste Gapers Historic Tour".op 26 april.
Lotusforum vrienden met moderne Lotus wagens kunnen we uitnodigen op de ritten - eerste zondag van juli en eerste zaterdag van september-
Deze ritten staan open voor oldtimers en moderne effclusieve sportwagens, waar dus LOTUS zeker bij hoort.
Persoonlijk sta ik borg voor het parcours en het roadbook. Zij die mij kennen weten dat ze mooie berijbare wegen krijgen aangeboden, en het roadbook is opgemaakt om ook onervaren co drivers te laten "juist" navigeren.
LOTUS FORUM LEDEN met een eliseelanespritsupersevencortinalotusomegalotusexige WELKOM

Graag zou ik de lotusforum vrienden met een Lotus van voor 1983 willen verwelkomen op de "8ste Gapers Historic Tour".op 26 april.

Lotusforum vrienden met moderne Lotus wagens kunnen we uitnodigen op de ritten - eerste zondag van juli en eerste zaterdag van september-
Deze ritten staan open voor oldtimers en moderne effclusieve sportwagens, waar dus LOTUS zeker bij hoort.

Persoonlijk sta ik borg voor het parcours en het roadbook. Zij die mij kennen weten dat ze mooie berijbare wegen krijgen aangeboden, en het roadbook is opgemaakt om ook onervaren co drivers te laten "juist" navigeren.

LOTUS FORUM LEDEN met een eliseelanespritsupersevencortinalotusomegalotusexige WELKOM

- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Weet niet of ik daartegen mijn Alpine al een nieuw hartje gegeven heb anders zijn we er bij! 

-
- Auto: Geen
-
- Naam: Henk-Jan
- Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Thanks!
je bent de eerste die mijn Lotus "modern"noemt
Veel plezier i.i.g.
je bent de eerste die mijn Lotus "modern"noemt

Veel plezier i.i.g.

If you always do what you always did, you always get what you always got.
- vasseur
- Auto: Elise s1 - Elan+2
Daar dirk het niet onder de knie krijgt zet ik hier zijn tekst en foto
Oldtimer wagens kunnen soms wat koppig zijn om de starten.
Maar
Bekijk die stralende gezichten, en bekijk het fiere Lotje.
Kan men nog gelukkiger kijken, dan wanneer de stralende Old lady haar mannetje heeft gestaan bij een drie daagse rally. En fier maar wat vuil over de finishlijn bolde.
Oldtimer wagens kunnen soms wat koppig zijn om de starten.
Maar
Bekijk die stralende gezichten, en bekijk het fiere Lotje.
Kan men nog gelukkiger kijken, dan wanneer de stralende Old lady haar mannetje heeft gestaan bij een drie daagse rally. En fier maar wat vuil over de finishlijn bolde.
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Juist terug van Nederland om voor mijn oldtimer (A310) een nieuw hartje gaan te bekijken en vooral beluisteren!
Het is dus de motor v/e R25 V6 injectie die ik er ga inleggen en vriend van mij uit Wetteren gaat die dan herprogrammeren naar 230 pk!
Weet niet dat ik hem tegen 26 April al inorde ga krijgen maar we zullen proberen. Als ik de motor niet moet reviseren moet dat lukken.
Het is dus de motor v/e R25 V6 injectie die ik er ga inleggen en vriend van mij uit Wetteren gaat die dan herprogrammeren naar 230 pk!

Weet niet dat ik hem tegen 26 April al inorde ga krijgen maar we zullen proberen. Als ik de motor niet moet reviseren moet dat lukken.