Ik ben aan het zoeken naar een verzekering voor dagje circuit.
Maar vinden is moeilijker dan zoeken... Heeft iemand hier ervaring mee?
De laatste keer dat ik op Spa reed met de Elise was er een fransman die zijnen Elise S tegen de muur had geplaceerd boven op de radillion. Die sprak van een verzekering met welliswaar een franchise van 1500 euro, maar beter dan auto perte-total en niks...
Iemand een suggestie of tip?
Ga 26/6 nog eens mee met LoT naar SPA.
Dirk
Neen de sticker is GEEN Scapa logo...
De S1 staat voor de deur dus binnenkort actie!
Mijn verzekeraar kan, voor Lotus on track only, een vol casco verzekering leveren voor een leuke prijs inclusief circuitdekking! Ik ben bang dat dat alleen voor de Nederlanders is ...
If you always do what you always did, you always get what you always got.
Thierry Verhiest heeft een klant die zulke verzekeringen afsluit.
ben zijn naam vergeten, want blijf toch voorgoed van het circuit af.
verzekerd of niet.. het vreet uwe auto totaal op.
HJ2 schreef:Mijn verzekeraar kan, voor Lotus on track only, een vol casco verzekering leveren voor een leuke prijs inclusief circuitdekking! Ik ben bang dat dat alleen voor de Nederlanders is ...
HJ, volgens mij doet Quartz dat niet meer ? maar als je een andere weet dan hoor ik dat graag van je
Om het gemakkelijk te houden, deze info komt van de Curbstone website:
Info: http://www.curbstone.net/insurance
If you consider insuring your car for track days , we would like to remind you that you can do so. Whether your car is a street-legal GT car or a competition car, we have found the best possible insurance companies on the market. You can receive a free quotation : visit one of the following sites and select your options:
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !