De elise 1.6 die ik gekocht heb staat zowat perfect.
Het enige minpuntje is het geluid.
Ik zou eventueel een stage II janspeed aanschaffen, moet ik hiervoor een speciale versie nemen voor de 1.6 ? Of werkt de gewone janspeed die men op 2008 modellen steekt, ook op mijn model?
Moest iemand een stap voor stap filmpje of handleiding hebben over het switchen van uitlaat, feel free to share
Ik heb onder mijne Elise 1.6 een originele Lotus sport uitlaat stage I, zitten maakt een lekker geluid, niet té luid en hij maakt leuke protjes bij gaslossen, ik wil echter misschien terug naar de standaard uitlaat en verkoop dan mijn stage I, dus indien interesse geef maar een seintje.
Zie ook even naar mijn carbon hardtop en achterpaneel bij de onderdelen te koop !
Ik heb op mijn 1.6 de Stage 3 en is heel goed te rijden, maar je hebt echt wel hoordopjes nodig, zonder is het echt te luid. Maar ze horen je tenminste komen. Circuit rijden zit er voor mij niet in, maar is toch mijn ding niet.
Ik heb ook een Komo-tec zitten en daarvoor is een Stage 2 of 3 verplicht.
Technisch gezien is de Eliseparts de beste. Dit is in ieder geval zo voor de K-serie. Iedere bestelling die ik daar deed was in een paar dagen binnen. Ze zijn enkel niet de goedkoopste.