Zit er veel verschil tussen 111s en 111r qua snelheidsgevoel?
Neen niet de toe links, die dienen enkel voor je sporing. billie wil zeggen: de ophangingsdriehoeken, Wishbones in het Engels
Die zwarte driehoeken dus
Als je niet het budget hebt om op die 111R (bij een Belgische dealer) een compressor te laten installeren, dan zou ik zeer zeker een 111s kopen.
Zit er veel verschil tussen 111s en 111r qua snelheidsgevoel?
Neen niet de toe links, die dienen enkel voor je sporing. billie wil zeggen: de ophangingsdriehoeken, Wishbones in het Engels
Die zwarte driehoeken dus
Als je niet het budget hebt om op die 111R (bij een Belgische dealer) een compressor te laten installeren, dan zou ik zeer zeker een 111s kopen.
Compressor is direct 5000€ meer . Zou is moeten meerijden met iemand, heb nog nooit meegereden in een Elise
Iets zegt me dat 160pk vd 111S misschien niet gaan voldoen... terecht?
stekki schreef:
Compressor is direct 5000€ meer . Zou is moeten meerijden met iemand, heb nog nooit meegereden in een Elise
Als het voor road use is, dan ist die 160pk meer dan voldoende, om zeer veel plezier te hebben. Als je elke maand Zolder en Spa zoekt aan te doen, zal ook 192pk niet voldoende zijn.
stekki schreef:
Als het voor road use is, dan ist die 160pk meer dan voldoende, om zeer veel plezier te hebben. Als je elke maand Zolder en Spa zoekt aan te doen, zal ook 192pk niet voldoende zijn.
Mja, de honger naar pk's zal er altijd wel zijn, of het nu S of R is denk ik...
De auto zou puur als weekend toy dienen, heb een andere voor tijdens de week.
Iets zegt me toch om voor de R te gaan . Is 50k miles nog te doen indien er een volledig historiek bij zit? Ik zou maar een 6k km doen per jaar...
wanneer je nog nooit in een elise gereden hebt dan moet je eerst meerijden dan kun je pas oordelen of je 120,160,190 of meer pk's nodig hebt,als je de elise gebruikt waarvoor hij gemaakt is dan heb je de vele pk's niet nodig
ga je 20000 euro uitgeven aan een elise dan zou ik de moeite nemen om een paar honderd km te rijden om te kijken of dit wel is wat je wilt,je kunt gelijk in een 111S meerijden en als je twee weken wacht ook in een 192 pk toyota
op de foto de draagarmen van een UK import
Bijlagen
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
ik heb gisteren de draagarmen gezien van stekki's uk import 111R en ze zagen er niet goed maar zeer goed uit,duidelijk een garage en droog weer ELISE en dat in de UK
billie schreef:wanneer je nog nooit in een elise gereden hebt dan moet je eerst meerijden dan kun je pas oordelen of je 120,160,190 of meer pk's nodig hebt,als je de elise gebruikt waarvoor hij gemaakt is dan heb je de vele pk's niet nodig
ga je 20000 euro uitgeven aan een elise dan zou ik de moeite nemen om een paar honderd km te rijden om te kijken of dit wel is wat je wilt,je kunt gelijk in een 111S meerijden en als je twee weken wacht ook in een 192 pk toyota
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
billie schreef:ik heb gisteren de draagarmen gezien van stekki's uk import 111R en ze zagen er niet goed maar zeer goed uit,duidelijk een garage en droog weer ELISE en dat in de UK
billie schreef:wanneer je nog nooit in een elise gereden hebt dan moet je eerst meerijden dan kun je pas oordelen of je 120,160,190 of meer pk's nodig hebt,als je de elise gebruikt waarvoor hij gemaakt is dan heb je de vele pk's niet nodig
Thanks Hub, op het eerste zicht lijkt ie echt wel in orde te zijn!
Ben er echt super tevreden van, ook de uitlaat ga ik niet wisselen