lichten een opmerking, maar ale 't is goed gekregen
Nummerplaat, standaard opmerking
remmen dik in orde, derde remlicht netjes afgekoppeld voor ik binnen reed, dus ok
Niet originele zetel: ah da's tuning meneer, 7 euro bijdokken om naar het ce label te kijken.

Dan boven de put...
Die is verlaagd joeng, neeje, jawel.... Met veel moeite uitgelegd dat er toch heel wat mogelijke vering combo's zijn en dat Bilstein/Eibach wel degelijk origineel is...
Veren zijn ferm verroest... Nog discussie, mee in de put... Ale 't is goed.
Maar dan heeft hij mij toch nog afgekeurd omwille van een verroeste remleiding. Niet de flexibel tussen klauw en de vaste leiding, maar de vaste leiding zelf, achteraan rechts.
Nu heb ik 2 weken, 2 maanden als ik wat meer betaal omdat ik te laat ga zijn, om dat in orde te brengen. Er is inderdaad behoorlijk oppervlakkige roest, maar de boel voelt nog stevig genoeg. Soit, ze moeten worden vervangen, maar.... waar vind ik die dingen? Of moet ik ze zelf (laten) maken. En weet iemand of dat T-stuk achteraan te bereiken is door gewoon de plaat onder de auto te schroeven?
Miljaarde, heeft ne mens al weinig tijd, is het mooi weer, krijgen we dat weer. De vering zal ik misschien dan tegen volgend jaar ook maar vervangen zeker?
Dirk