Beste Lotus fans
Vandaag nog eens de Lotus een bad gegeven (moet er netjes uitzien om naar het salon te gaan zaterdag, kan daar geen slechte reclame gaan maken op de parking).
Na het wassen terug in de garage geparkeerd om de binnenzijde eens goed onder handen te nemen. Maar na het poetsen sluit ik de wagen en ik schrik me rot. De Lotus maakt twee scherpe bieb tonen telkens als de pinkers knipperen (vier keer aanhoren dus van een door merg en been gaande bieb).
Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn, ervaring?
Alvast bedankt!
Marijn
Scherpe bieb-toon bij sluiten Elise
-
- Naam: Marijn
- Auto: MG F + Lotus Elise S2
- sooike
- Naam: Christophe
- Auto: Speedster 2.2
Re: Scherpe bieb-toon bij sluiten Elise
Accu een tijd los gehad tijdens deze 'winter'maanden?
Kan misschien ook een alarmschakelaar van achterklep of deuren zijn?
Kan misschien ook een alarmschakelaar van achterklep of deuren zijn?
Versucht dein Heck auszuschwenken hilft nur eines: Gegenlenken
- billie
- Naam: Hub
- Auto: Elise S1 -Elise S2 111S
wanneer je een cobra alarm hebt komt hij vermoedelijk van het alarm je kunt het alarm instellen alleen via deur ,motor en sericeluiken of ook via bewegings sensor misschien heb je het alarm onbewust geactiveert
wat bedoel je met telkens als de pinkers knipperen ?
wat bedoel je met telkens als de pinkers knipperen ?
Marijn schreef:Beste Lotus fans
Vandaag nog eens de Lotus een bad gegeven (moet er netjes uitzien om naar het salon te gaan zaterdag, kan daar geen slechte reclame gaan maken op de parking).
Na het wassen terug in de garage geparkeerd om de binnenzijde eens goed onder handen te nemen. Maar na het poetsen sluit ik de wagen en ik schrik me rot. De Lotus maakt twee scherpe bieb tonen telkens als de pinkers knipperen (vier keer aanhoren dus van een door merg en been gaande bieb).
Alvast bedankt!
Marijn
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
-
Wel, als je ik het alarm van mijn Elise opzet met de sleutel, knipperen de pinkers 2x om te bevestigen dat het alarm "on" is. Nu maakt hij telkens bij het opzetten van het alarm bij het pinken ook telkens twee maal een scherp geluid.billie schreef:wanneer je een cobra alarm hebt komt hij vermoedelijk van het alarm je kunt het alarm instellen alleen via deur ,motor en sericeluiken of ook via bewegings sensor misschien heb je het alarm onbewust geactiveert
wat bedoel je met telkens als de pinkers knipperen ?Marijn schreef:Beste Lotus fans
Alvast bedankt!
Marijn
Gr.
Marijn
- sooike
- Naam: Christophe
- Auto: Speedster 2.2
Bij m'n Speedster (veronderstel dat het alarm gelijkaardig is) heb ik hetzelfde fenomeen indien er een deur, voor- of achterklep niet goed gesloten is. Best even de schakelaars van deze onderdelen checken!
Versucht dein Heck auszuschwenken hilft nur eines: Gegenlenken
- wimvanbeeck
- Naam: Wim
- Auto: Elise S 220
Is meestal de schakelaar van het kofferdeksel, ik plakte bij mijn vorige een rond viltje op de klep, daar waar de schakelaar raakt.sooike schreef:Bij m'n Speedster (veronderstel dat het alarm gelijkaardig is) heb ik hetzelfde fenomeen indien er een deur, voor- of achterklep niet goed gesloten is. Best even de schakelaars van deze onderdelen checken!
-
Gisteren naar salon geweest, eerste keer dat de Elise terug bewoog sinds deze bieb. Heb er niets meer van gemerkt en heb niets aangepast. Waarschijnlijk dus enkel maar een slecht contact zoals hier gemeld.
Vriendelijk bedankt voor alle info!
Gr.
Marijn
Vriendelijk bedankt voor alle info!
Gr.
Marijn